goodt <3

lille hemmelighet<3

Flørter med forumet
E så trøtt no så d e så godt at rampen har powernap på mellom 2-3 tima på  dagen :) Da får æ åsså sove å slappe av :D 

I det forrige svangerskape så va æ ikke trøtt i d hele tatt, no så e æ trøtt som en strømpe hele tia..

Kan jo være at du var trøtt og sliten sist også, men du fikk hvile deg litt gjennom hele dagen.
Jenta vi sover ikke mer enn 45 minutter hun så jeg er glad hun er i barnehagen og jeg er hjemme alene akkurt nå. Er hjemme og syk da. Skulle helst ha vært det foruten.

janpanmarsipan skrev:
Kan jo være at du var trøtt og sliten sist også, men du fikk hvile deg litt gjennom hele dagen.
Jenta vi sover ikke mer enn 45 minutter hun så jeg er glad hun er i barnehagen og jeg er hjemme alene akkurt nå. Er hjemme og syk da. Skulle helst ha vært det foruten.

Nei va faktisk ikke trøtt i d hele tatt, sov max 3-4 tima per døgn å det va det.. enda gikk æ på skole.. 

Jeg var veldig trøtt sist gang også jeg. Har sett at samboeren min har tatt bilder av meg til alle døgnets tider hvor jeg satt og sov i god stolen!!
Kjenner jeg er likedan nå, men ikke lett når man har en unge som man har lyst til å være sammen med på ettermiddagene!

Deilig og få slappet av litt da =) 
Jeg var  ganske trøtt sist, og det har kommet nå også. 
Med en 3-åring som har dager hvor ALT er feil, kan det fort bli litt mye 

så deilig da :)
Guttungen har begynt å kunne sove 1,5 time på dagen, herlig, av og til så mye som 2 timer å :)
merker veldig godt at jeg hadde mye større mulighet til å slappe av i første svangerskapet, nå sitter jeg å dupper i stolen og klarer ikke holde meg våken når mini leker på gulvet, krysser fingrene sterkt for å få barnehage plass til han i august ja ;)

Back
Topp