Good søndagsmorgen damer!!

Første dag på jobb i morgen, litt blues i kveld:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Huff, ja jeg skjønner deg godt!
Vemodig at permtiden allerede er over og babyene blitt så store så fort :(

Du..sorry..det var absolutt ikke den jeg hadde trilla...men den er sikkert god! :) quinny zapp tror jeg at jeg har trilla...
hehe, ikke lett å skille alle de derre vognene! ;) Freestylen er nok mye større og tyngre enn zappen! ;) o_O

God kveld!:)
Vi har hatt mye å henge fingrene i de siste dagene, og på et blunk var langhelga var over..
Her er 8-mnd dagen til Jenny på hell ♡, og hun har kledd seg i kjole og "feira" med å spise lammelår hos mine foreldre. Hun koser seg sånn i selskaper og sammenkomster, og det er så kjekt å se.:)
Hun sover på eget rom for tredje natt på rad, og det går heldigvis fint.:)

Legger ved noen bilder av "jubilanten".
Som dere ser, er det spennende med tåfis!;)
1368391958857.jpg
Også er det såååå kjekt å få stå litt!
1368392064961.jpg

hehe, ikke lett å skille alle de derre vognene! ;) Freestylen er nok mye større og tyngre enn zappen! ;) o_O

Ja, men de er bedre å trille, så visst dere orker å ta den med når dere reiser så ville jeg kanskje gått for en slik :-) vi vurderte å kjøpe en trehjuling sportsvogn istedenfor bugaboo bee. Mange av de blir ganske små sammenlagt også :-)

Vil jo ikke bli brukt som en sportsvogn til daglig, så det gjør ikke noe at den er smal ;) MEN vet du om den er veldig tung?
Hvor går egentlig skillet mellom reisevogn og sportsvogn? :p ;)

Ser også på en Titanium Breeze, DEN var iallfall lett og nett! Erfaring med den?

Jeg synes den er tung og ville ikke valdg den som ekstravogn...

Jeg synes den er tung og ville ikke valdg den som ekstravogn...
vi skal se på den idag, så får vi se hvordan den er. Fant ei annen, samme type, til 300kr...synes det var svært så rimelig da!
Kan jo hende vi lander på titanium breeze i stedet da, men finner ikke den ny noe sted så lurer på om den er gått ut av produksjon! :confused:

Ja, men de er bedre å trille, så visst dere orker å ta den med når dere reiser så ville jeg kanskje gått for en slik :) vi vurderte å kjøpe en trehjuling sportsvogn istedenfor bugaboo bee. Mange av de blir ganske små sammenlagt også :)
Ja, litt av poenget med en reisetrille for oss er i grunn bare at vi ikke skal være så redd for at den blir herpa under reise. Vil ikke at vogna vi bruker til daglig skal bli ødelagt under transport, flyreise e.l. så da kan vi like gjerne ha ei ordentlig, solid vogn som det ikke gjør noe om blir ødelagt på farta ;)

Back
Topp