Good søndagsmorgen damer!!

Rustad90

Glad i forumet
Ble vekka idag og, av den helvettes forp***e hakkespetten som denger løs på taket hver morgen klokka 5!!! Åhh som jeg vil kværke det dyret!!!

Meeen lille solstråla mi våknet en time senere og da ble alt mye bedre!! Idag skal vi ingenting.. kanskje vi går løs på roterommet idag. Bare 19 dager til vi flytter :)

Enn dere da? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1368333892491.jpg
    1368333892491.jpg
    64,4 KB · Visninger: 33
Hege søta :)
Jeg er oppe med to blide unger og er spent på når mannen står opp i dag, etter bytur i går :-p
Meget lite planer i dag!!

Her er det bare kosing med Daniel som står på plakaten. Jaggu meg ikke lett å være så liten og syk. Han hyler hvis pappaen holder han mens jeg går på kjøkkenet eller lignende - tydeligvis bare mamma som er god nok når man er syk. Håper han blir bedre i løpet av dagen, sånn at jeg kan gå på jobb i morgen uten å bekymre meg. Nå har jeg akkurat lagt han ned for dagens andre blund... så ja, han er ganske utslitt og langt fra i god form.

Haha, ikke mye kult og stå opp kl 5 hver morra, og mindre kuuult når det er pga en fugl:eek::mad: ingen planer her idag. Regner masse ute, så blir nok en innedag med filmtitting og kos:)

Her er det bare kosing med Daniel som står på plakaten. Jaggu meg ikke lett å være så liten og syk. Han hyler hvis pappaen holder han mens jeg går på kjøkkenet eller lignende - tydeligvis bare mamma som er god nok når man er syk. Håper han blir bedre i løpet av dagen, sånn at jeg kan gå på jobb i morgen uten å bekymre meg. Nå har jeg akkurat lagt han ned for dagens andre blund... så ja, han er ganske utslitt og langt fra i god form.

Stakkars, blitt skikkelig dårlig han:( ikke noe koselig:( masse god bedring til Daniel:)

hehe, jeg er heller ikke spesiell stor tilhenger av fugler som hyler hele natta så man ikke får sove! Her er måser og en eller anna våryr småfugl som holder oss våkne på natta!

har sovet urolig i natt jeg, Hermine har knødd endel og vært mye våken. Fra kl 06-08.30 sov hun i mi seng, men hun setter i å skrike sånn plutselig så fikk ikke sove stort etter 06 :confused: Nå steker pappan egg og bacon mens jeg pumper.
Er strålende sol og 12 grader idag, så tror vi må ut på tur eller noe. Driver å funderer på om det er mulig å montere en gammel, lett, bilstol i sykkevogna på noe vis. Så kan vi legge ut på sykkeltur med frøkena :D ...om det finnes små nok hjelmer! ;)

God formiddag!
Den hakkespetten høres slitsom ut!
Stakkars lille Daniel! Er fælt å være liten og syk!
Jeg har influensa så jeg sov til klokka 11. Formen er foreløpig bedre enn i går så håper den er på retur.
Her er strålende sol og blå himmel så visst jeg orker så blir det en liten tur. Mannen er sliten stakkars siden han sto opp både i går og i dag med snuppa så jeg skal prøve å få han til å sove litt snart.
Dere får kose dere i dag!

Hei på dere! Høres ikke noe godt ut med verken hakkespetter som banker, fugler som hyler, eller barn og voksne som er syke :( Her har vi heldigvis ikke disse plagene nå ;) Har vel regnet idag, men nå er det bare overskyet og tror det skal være sånn utover dagen ;) derfor tenker jeg på at jeg skal ta med Emira på tivoli etterpå :D siden det er siste dagen dem er her, og det har jo bare vært regn og vind siden dem kom! :eek: så har ikke tatt hun med.. tviler på at hun vil kjøre noe, hun er jo såå pinglete :P haha..

Her går det i vasking av alt ferietøyet, det er mer enn nok å ta av:-)
Ellers forbereder jeg meg til jobbstart i morgen mens snuppa tar sin andre lur for dagen.
Nasse er sliten etter all reisinga.

Her går det i vasking av alt ferietøyet, det er mer enn nok å ta av:)
Ellers forbereder jeg meg til jobbstart i morgen mens snuppa tar sin andre lur for dagen.
Nasse er sliten etter all reisinga.
Håper dere har hatt det superfint! :D :D

Driver å ser etter ekstravogn/reisetrille og ser nå på en brukt Quinny Freestyle. Likte den så godt fordi man kan ha den mot seg!
Noen som har erfaring med den? Selges for 650kr, så synes det var rimelig! Kun sportsdel da ;)

Driver å ser etter ekstravogn/reisetrille og ser nå på en brukt Quinny Freestyle. Likte den så godt fordi man kan ha den mot seg!
Noen som har erfaring med den? Selges for 650kr, så synes det var rimelig! Kun sportsdel da ;)

Jeg har trilla den. Kjempegod! :-) visst du liker den så slå til :-) jeg trilla på asfalt. Vet ikke om den er så veldig god på grus, men hvilke triller er nå det..

Du..sorry..det var absolutt ikke den jeg hadde trilla...men den er sikkert god! :-) quinny zapp tror jeg at jeg har trilla...

Det er jo mer en sportsvogn enn en trille, vil jeg si =)
Men den er sikkert god!
Men jeg synes den er liten tli å skulle være en sportsvogn, sportsdelen er ganske smal.

Første dag på jobb i morgen, litt blues i kveld:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Første dag på jobb i morgen, litt blues i kveld:eek:

Åh, ja det skjønner jeg.
Mannen starter perm nå!
Jeg er spent på om jeg får meg noe jobbing nå fremover...

Åh, ja det skjønner jeg.
Mannen starter perm nå!
Jeg er spent på om jeg får meg noe jobbing nå fremover...
Håper du får det:)
Jeg slutter klokka ett hver dag, det er jo alltids noe.

Det er jo mer en sportsvogn enn en trille, vil jeg si =)
Men den er sikkert god!
Men jeg synes den er liten tli å skulle være en sportsvogn, sportsdelen er ganske smal.
Vil jo ikke bli brukt som en sportsvogn til daglig, så det gjør ikke noe at den er smal ;) MEN vet du om den er veldig tung?
Hvor går egentlig skillet mellom reisevogn og sportsvogn? :P ;)

Ser også på en Titanium Breeze, DEN var iallfall lett og nett! Erfaring med den?

Back
Topp