good night and more!

louis22

Elsker forumet
Har vist vært en slemming her ifølge avsløringer idag så jeg tror det er på tide og finne seg en ny lekeplass så de som ikke takler personer som meg kan puste ut[:)] har kost meg stort her inne i mange mnd nå og har bare  2 uker igjen [:D] og tror jeg trenger en pause så kan jeg komme tilbake når vesla har sett dagens lys. takk for alle gode råd og mange gode og dårlige diskusjoner har vært lærerikt noe nytt da dette er første nettsiden jeg har chattet på.
klemmer fra meg og vesla i magen..

synd du er helt allright eg [:)] alle har lov å si hva de mener om det er positivt eller negativt,tenk så kjedelig det hadde vært her om alle var enige da [:)] 

nattinatt..  har ikke noe i mot noen her jeg heller..[:)]

ikke mnet som noe surveinnlegg dette [:D] men føler jeg må ta følger av og bli kalt gjengmedlem og annet så da velger jeg og trekkemeg tilbake en tid for og komme tilbake når vesla har kommet så skal jeg vise bilder og skryte[:D] sov godt  jinter

nattinatt [:)] men får nå håpe vi ser deg igjen snart da [;)]

ikke så lenge til jeg er tilbake har kun 2 uker igjen... og har planlagt og få før termin .. nei nå må jeg slutte og skrive ellers blir jeg som noen andre her annonserer min avgnag også blir jeg aldri borte[:D]

kose deg med jenta di i magen du å ivertfall ikke tenke på folk som ikke tåler at folk har egne meninger[;)] å lykke te med fødsel om vi ikke hører noe før [:)]

Back
Topp