Nordlandsjente
Betatt av forumet
Var hos jordmor idag og fikk vite at hode har festet seg!
så sa slipper jeg i alle fall setefødsel? Jeg er i uke 37 og er førstegangsfødende. Enn hos dere???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt det samme.Er 39 uker. Hodet var ikke festet forrige uke, men ligger dypt ned i bekkenet. Lille har ligget med hodet ned i mange uker. har hørt at med andregangs så fester ikke alltid hodet seg før under fødsel, fordi det er så god plass fra forrige fødsel.. Vet ikke om det stemmer?
Men om vannet går, og jeg ikke vet om hodet er festet?
Er ikke slik som det var før nå lenger?
Må vi reise rett på føden, eller kan jeg gå hjemme til riene tar seg opp?
Min gutt er veldig bevegelig og jeg har fått beskjed av to ulike leger og jordmor om å legge meg ned og ringe føden om vannet går. Så skal de instruere meg videre.Men om vannet går, og jeg ikke vet om hodet er festet?
Ja, det er det jeg har hørt da. Kan ikke fatte at jeg ikke fikk fastlegen til å sjekke i dag. Han er så god, så derfor har jeg tatt annenhver kontroll der. Jeg var hos jordmor for 3 uker siden, og da var det bevegelig. Har hatt mye nedpress, så satser jo på at han er festet, men vet jo ikke. Er 38+4, og skal til jordmor om en uke. Meeeen det blir vel ikke fødsel i løpet av uka alikevelMin gutt er veldig bevegelig og jeg har fått beskjed av to ulike leger og jordmor om å legge meg ned og ringe føden om vannet går. Så skal de instruere meg videre.
Skal på ultralyd neste veke.. skal høre med de på haukeland då.. for det lurer eg og påMen om vannet går, og jeg ikke vet om hodet er festet?