Good morning!

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Har det vært noen mareritt om telletråder og alfabetleker? :p

Jeg sovna momentant etter at hodet traff puta. :p har ikke drømt om så mye som et punktum!
Og bitteliten var tydeligvis også sliten, for han våkna like før alarmen ringte klokka 8! 11 timer søvn ble det på ham i natt.:)
Så i dag må jeg skifte på sengen, for både den og jeg var klissvåte. :p

Så godt at han sov så lenge da:) her er vi i ferd med å starte dagen nå... Lille sovna helt utslått klokka 22.30 i går, men hun har vært oppe og spist to ganger da:)
Har heldigvis ikke drømt om bokstaver eller smilefjes jeg heller!

Her fikk han mat 22.30 i går, og bare en gang i natt,det var kl 3. Våknet igjen kl 7. Fant mat men han ville ikke ha, så sov vi til kl 9, veldig fornøyd med det:)

Drømte et eller annet i natt, men husker ikke lenger hva.. Nå har jeg blitt testet i tre timer.. Ikke rart jeg har vondt i hodet:-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ferdig:-) For to timer siden.. Var så gåen at jeg holdt på å sovne i bilen.. Ikke bra.. Men jeg lå helt i toppsjiktet på ene testen.. Det liker vi;-)

Her er det kaos på vei til rødberg, veien er stengt grunnet ras! Skal til legen kl 10, men gidder ikke kjøre omvei over fjellet for å ta to sting. Reiser til nes istedenfor :-) møkka vær!!!!

Her er det kaos på vei til rødberg, veien er stengt grunnet ras! Skal til legen kl 10, men gidder ikke kjøre omvei over fjellet for å ta to sting. Reiser til nes istedenfor :-) møkka vær!!!!
Ja, skikkelig skit.. Redd det skal gå ras her også sånn som det øser ned..

Æsj, da kommer vel kanskje det uværet ned hit også utover dagen?
Stakkars naboen, nettopp ferdig med å pusse opp kjelleren etter forrige flom og så kommer nytt flomvarsel.:p

Back
Topp