good morning

~Lisbeth83~

Forumet er livet
nå kom jeg meg endelig inn her..har prøvd siden jeg sto opp halv elleve..
er så godt å sove lenge[;)]
her er det ett grusomt vær idag...sandstorm kan man si.
å så må jeg på jobb idag, kjenner ikke at jeg har energi til det[&:]
men må man så må man[;)]

hvordan går det med dere idag da??

begynner bli ganske lei dette server probleme...

begynner ikke før 15.
er det plutteplutt du kaller magen??
så søtt

ORIGINAL: Lisbeth83

begynner bli ganske lei dette server probleme...

begynner ikke før 15.
er det plutteplutt du kaller magen??
så søtt

jeg og er ganske lei server problemet[:o]Det må jo gå ann å få ordnet det nå?!På tide hvertfall..

knerten...hehe
men blir vel han eller hun etter UL...
hvis h*n ikke er beskjeden da[8|]
har du handla inn noe da??
jeg har litt lyst men syns det er litt tidlig...
må nok begynne å skrive ned hva vi trenger..så jeg ikke plutselig står der 1 uke til termin å ikke har kjøpt noe viktig

Søte navn dere kaller babyen da.jeg har ikke vært så fantasifull,jeg sier bare han jeg til det motsatte evt er bevist[;)]Tror det er gutt med andre ord,men det får jeg vite om ei uke da[;)]Skulle ønske jeg turte å kjøpe noe til babyen også,jeg må si jeg misunner alle som kan dra å handle,men det blir kanskje min tur senere da[:)]Kos dere med shoppinga jenter[:D]

da er det bare å slå til...
jeg har så lyst til å bruke penger...hihi.
blir mora de borte helt til over fødselen da??

ORIGINAL: Laila76

Søte navn dere kaller babyen da.jeg har ikke vært så fantasifull,jeg sier bare han jeg til det motsatte evt er bevist[;)]Tror det er gutt med andre ord,men det får jeg vite om ei uke da[;)]Skulle ønske jeg turte å kjøpe noe til babyen også,jeg må si jeg misunner alle som kan dra å handle,men det blir kanskje min tur senere da[:)]Kos dere med shoppinga jenter[:D]

har ikke handlet enda...tør liksom ikke...
men om jeg vil...JA!![:D]

er vel kanskje litt tidlig enda? jaja, vi må jo ha det uansett.
å skjer det noe, så hadde det skjedd fordet.
tør lissom ikke tenke så mye på det.
mamma har tentamen den 14 juni, så håper jeg får satt
termin noen dager etter det
men blir 5 triste måneder uten mamman min

Gå ut å shopp en joggedress i størrelse 50, da blir du hekta
er str 50 nyfødt str?jeg synes det er vanskelig å skulle kjøpe noe jeg for mest sannsynelig føder jeg før juni,men håper det ikke blir lenge før det,men jeg vil nok vente til jeg har passert uke 23 for min del da,fordi jeg har mista 2 ganger i uke 22 tidligere.Men jeg gleder meg til jeg kan[:)]det er kjempemorro[;)]

god morgen til alle dere!

Var egentli oppe tidlig i mårest, var til legen på kontroll.. Men litt trøtt når jeg kom tilbake.. så sov til nå (kremt...)
Jaja.. hvorfor ikke...

Hører dere snakker om shopping.. Det klør i fingrene mine også.. Men tør ikke shoppe helt enda..
Er litt redd for at det skal skje noe, føler veldig med Laila76 som har mistet to ganger.. Men vi satser
på at alle gode ting er TRE for deg!!

Det er første gangen jeg er gravid, men i og med at jeg fant ut at jeg var gravid så sent, så har jeg ikke tatt
noen hensyn.. og da blir jeg litt ekstra redd vettu...Men fikk høre hjertelyden til legen i dag... det var veeeeeldi
koslieg...

Trur jammen jeg skal dra til legen hver dag for å høre.. hehe...

Hører en av dere er sykmeldt.. er det på grunn av svangerskapet eller?
Hvordan er formen til resten av gjengen da?

Takk for omtanken Anita20 og Pia81[:)]Jeg prøver å la være å nevne det,men i noen sammenhenger så må jeg bare si som det er.Det er ikke for å engste dere andre gravide,for jeg skjønner godt at man ikke vil tenke så mye på det[:)]Men jeg må tenke på det,det er liksom hverdagen min nå.

Kjempekos å høre hjertelyden Pia81[:)]hvor mange slag var det i min da?Fosteret mitt hadde 155 hjerteslag sist[;)]Ang sykemelding så har jeg gått sykemelt siden mars,for jeg ble jo gravid i feb i fjor,fikk bekkenløsning,mistet i juni,og rakk ikke bli friskmelt før jeg ble gravid igjen.Men jeg hadde såpass flaks i uflaks at jeg får fødselspenger hvis jeg starter permisjon 12 uker før termin[:D]

[:)] Det er klart du nevner det!!! Skjønner godt at det ligger i bakhodet uansett hva du gjør, og hva er det vi er her for da? Det er jo for å snakke om det som opptar hverdagen, selvfølgeli.. [:)] og for å komme me trøstende og forhåpentligvis oppmuntrende ord! Det er mye bedre å snakke om det, enn å gå å tenke for seg selv...

Det var veldig godt å høre hjertelyden, men legen sa ikke hvor mange slag det var i min... [:(] Jeg er jo så surrehue at det tenkte jeg ikke på å spørre om.. snufse....
155 hjerteslag til deg da... [:D] er det nærmest gutt da tru?? dette er SÅ spennende, og det er noe konkret som man kan kose seg med, selv om man er litt redd!!!!

Bekkenløsning du da.. Hvordan kjennes det ut egentli? jeg har litt vondt i ryggen hvis jeg går langt, og klarer ikke å ligge på ryggen.. Lurer litt på hva dette er...

Det må du komme på altså.. Angrer veldig på at jeg ikke tenkte så langt nå.... Og ikke glem å fortell da...
Lurer på om det ligger noe i det at hjertelyden kan vise tegn på kjønnet....
Gruble gruble...[:)]

ORIGINAL: Anita20

Det er klart du nevner det!!! Skjønner godt at det ligger i bakhodet uansett hva du gjør, og hva er det vi er her for da? Det er jo for å snakke om det som opptar hverdagen, selvfølgeli.. og for å komme me trøstende og forhåpentligvis oppmuntrende ord! Det er mye bedre å snakke om det, enn å gå å tenke for seg selv...

signerer den. vi er her hvis du trenger oss. [;)]

det må jeg huske på imorra, spørre om hjertelyden. vet ikke det jeg heller [:-]

signerer

kan være en beg bekkenløsning,for det setter seg opp i ryggen på meg også.Men du kan selvfølgelig være av de heldige og da,og ikke får det[;)]jeg har smerter inni bekkenet liksom,både foran og bak,og det låser seg liksom innimellom,plutselig kan hele venstre side svikte liksom,spesielt når jeg reiser meg opp.Men nå er det så ille til tider hos meg at jeg våkner av smertene om natta[:'(]men jeg skal nok overleve[;)]

155 hjerteslag skal tyde på jente da,under 140 er gutt.Men jeg stoler ikke helt på det da.Jeg tror mer på at det er gutt denne gangen også[:)]

kos dere jenter. har lovet gubben å vaske litt her hjemme idag. så får vel begynne snart hehe. blir jo helt hekta på å sitte her. men stikker nok innom innimellom å svarer litt da
Kos deg med vaskinga[;)]Gubben blir nok glad for å komme hjem til rent hus[;)]

hehe, det blir han nok. har vært ganske rotete i det siste nå thihi.
lat jeg? Neeei,
Mamma kommer til meg neste uke,og skal være her en mnd,så da blir det nok hun som står for husvasken her[;)]

Vaskinga deler vi på her... og fredag er den store vaskedagen.. hehe.. begge har fri da.. Men tenker han blir gla for å komme hjem til rent hus ja.. Du får kose deg me grønnsåp lukta.. den liker jeg i allfall.. hehe
Det høres ut som du har mye mer enn meg i allefall Laila76.. Svikter litt når jge skal ha på meg sko, men ellers går det greit.. så jeg skal trene ekstra på den nye "antibekkenløsning" maskinen på spenst [:D] pes pes pes

Vaskinga deler vi på her... og fredag er den store vaskedagen.. hehe.. begge har fri da.. Men tenker han blir gla for å komme hjem til rent hus ja.. Du får kose deg me grønnsåp lukta.. den liker jeg i allfall.. hehe
Det høres ut som du har mye mer enn meg i allefall Laila76.. Svikter litt når jge skal ha på meg sko, men ellers går det greit.. så jeg skal trene ekstra på den nye "antibekkenløsning" maskinen på spenst pes pes pes
Får håpe du klarer å trene det slik at smertene ikke blir verre hvertfall[:)]Jeg hadde bekkenløsning i mitt første svsk også og da beg jeg til trening hos fysioterapeut,smertene ble da hverken bedre el verre,men holt seg hvertfall stabilt.Men nå får jeg jo ikke gjøre noe sånt pga svak livmorhals og da får det bare bli som det blir[:)]Men masse lykke til med treninga[;)]

Takker og bukker for det!!! Hadde ikke trent på 4 og en halv måned nå (forrige uke) pga virus på balansenerven, og så kvalmen i svangerskapet, så kondisen er på minussida.. hehe[:)] Men skal bli godt å trene litt igjen...

Hvis du har svak livmorhals, skal du sy sammen da?? (hvis jeg får spørre om det....)

Back
Topp