Good Morning!:)

Maybenr2

Forelsket i forumet
Hvordan er formen jenter? Hva skal dere i dag?
Jeg sitter å slapper av på jobb. Tar det litt easy i begynnelsen av jobbdagen. Forbereder litt og spise frokost osv.
Jeg føler meg allerede som en BALLONG!!! Herregud! Trodde ikke det var mulig å ha såpass med mage i uke 12. Men har jo hørt at magen kommer tidligere med nr.2.
Flere som er i samme fotspor?

Ha en flott dag jenter!:)

God morgen :)
Nå har eg vert og levert ungene og innom bakeriet og kjøpt med meg halvt horn med reke :)
Skal hente storebror igjen klokka 11 da han må til legen. Har masse klær så må brettes sammen, kjedeligste jobben ever..

god morgen :)
je er i uke 13 idag :) og kvalmen er her enda...:( håpte d skulle begynne å gi seg nå mn... så nå har jeg levert på barnehage og kommet meg hjem igjen å sitter og spiser....
skal på verksted med bilen, jeg kjenner kroppen ikke orker, men jeg må dessverre... heldigvis kommer ei venninne å henter meg, så vi skal ut å spise imens :)

Idag har jeg fri fra jobben.. Tenkte meg en tur ned til legen og høre om det er mulig å få en ul grunnet blødninger. Klarer liksom ikke roe meg ned :S

Ja,hørtes ut som om dere er mektig opptatte utenom jobb ja! Nok å gjøre!;)
Imk88: Ja det må du bare gjøre de er jo bare nødt til det!Lykke til!:)

Skulle ønske at jeg kunne skrive at her skal det bare slappes av i dag, men er jo sykemeldt, å har så mye å gjøre.hehe
Neida, blir ganske rolig dag på meg. Har en rygg som ikke er helt god, så det blir vel å pakke ut litt småsaker å henge opp litt bilder ol. (har akkurat flyttet).

Det er jo selvfølgelig at legen min er på ferie.. Skulle ringe i morra tidlig og få sånn øyeblikkelig hjelpe-time... :)

Tenker alt er fint men er jo greit å få det sjekka så nervene roer seg. Skal selv på første kontroll i morgen. Håperhåperhåper alt er som det skal ! Oppdater oss når du vet noe mer da :) Masse lykke til! 

Back
Topp