Good morning!!

fruluna

Forumet er livet
God morgen jenter!

"Lille" nyttårsaften i dag [:)] Her jeg bor har det snødd og snødd og snødd i hele natt, så nå har virkelig vinteren kommet for fullt! Kjempekoselig ute!

Hva er deres planer i dag da? Jeg skal driste meg en tur ut på julesalg jeg. Må få kjøpt meg ny morgenkåpe til jeg skal på sykehuset!
Også skal samboeren og jg se på ny bil i dag, så det blir spennende.

Ha en super dag alle sammen [:D]

God morgen.. Egentlig ingen planer for dagen.. Har tenkt å legge med igjen snart å se om jeg kan få litt mere søvn.. Nettene nå for tida er ikke spesielt lange[&:]

Nei det blir vel ikke verdens beste nattesøvn akkurat for tiden..

Jeg blir så glad jeg hver gang jeg leser at en januarmamma har fått babyen sin! Da skjønner jeg mer og mer at det ikke er så lenge til min tur [:D]

Ja, godt poeng egentlig.. Har ikke tenkt på det slik.. Hehe.. Da er det min tur også snart[:)]

He he jepp! Er stadig innom januarsiden for å se hva som har skjedd [:)]
Får håpe det snart er din tur nå da.. Men du holder deg vel et par dager til??

Lørdag etter 24 er jeg klar[:D] Spørs bare om lillingen er så klar da[8|] Har bestilt den til 3. men det virker ikke som om den har tenkt å høre etter.. Burde kanskje vurdere å pakke den baggen snart da.. Siden det virker som en evighet til jeg skal ha så har jeg bare ikke orket..

Det hadde tatt seg ut om du ikke hadde klar bagen når det skjer noe.. Gått å venta så lenge nå.. He he.
Har pakket babytøy til hjemreise jeg, men ikke ordnet noe til meg selv enda.. Men skal begynne i dag med å finne morgenkåpe, så da er jeg i gang. Greit at det er sånn nogenlunde i orden da, for jeg tror vi får andre ting å tenke på når vannet går og riene kommer [:)]

Ja ikke sant.. [8D] Men vi bor ikke så langt fra sykehuset så det bekymrer meg ikke så mye heller.. Samboern kan jo hente litt ting etterpå! Tviler på at jeg trenger go tøflene når jeg ligger å presser liksom[8D] Var å kjøpte nytt undertøy igår, jeg eier KUN stringtruser å det viste seg å bli et problem siden jeg ikke får bruke tampong.. Skal kjøpe litt flere idag.. Fint med romjulssalg[:D] Så da skal jeg sette i gang med den baggen.. Er ikke så mye jeg trenger heller så, det går fort[:)]

Jeg må til byen for å få meg klær til imorra, men jeg sliter litt... Er kjempekvalm idag, har spydd flere ganger allerede. Også må jeg finne en vinterjakke som passer, og da må jeg helt ned i kjelleren. Oi oi hvordan skal dette gå? Værste av alt er at jeg sitter i morgenkåpe enda, så skal jeg i det hele tatt komme meg noen steder må jeg dusje og kle på meg...

Ja, det vil jeg også[:D] Jeg elsker raketter, blir så rørt av hvor nydelig det er.. Lurer på hvordan det skal gå i år når jeg blir rørt av alt mulig.. [8D] Står å griner hele nyttårsaften.. Hehe..

God morgen! I dag hadde jeg planer om å sove lenge, men våknet brått av at jeg kom på at det er bossdag her i dag, måtte få ut noe matavfall. Vurderte lenge om jeg skulle legge meg igjen, men jeg gav opp. Kanskje jeg heller skal få ryddet litt..
Skal på jobb en tur fra halv fire til seks, ikke noe jeg har så veldig lyst til, men nå er det nå bare 4 uker igjen å jobbe og så er det permisjon...

God morgen.. eller, det er vel ikke morgen lenger. Har vært opptatt hele morgenen - har vasket trapp, strøket og skiftet duker, begynt på waldorf-salaten til i morgen, og vasket klær... Har ikke gjort noe her på et par dager, og i kveld kommer endelig mamma på besøk - gleder meg masse!! [:)]

At hun kommer på besøk i kveld betyr vel også at jeg ikke kommer innom her før en gang i neste uke - men den historien tar jeg senere i dag når jeg må ønske alle godt nytt år... skal vel rekke å slenge med leppa her inne en stund til innen den tid [;)][:D]

Back
Topp