Good morning!!

Epleskrott

Forumet er livet
VIP
Oktoberskatter 2014
Oppe før fanden har fått på seg skoa i dag... Sjefen ringte i går og lurte på om jeg kunne komme en time tidligere på jobb i dag... så sitter her og spiser frokost og er snart klar for å gå ut med hunden før avreise... Jobber til fredagsmorran.... Someone saaave me.... tihi....

Sees på fræddan jenter (litt iallefall, for skal bort i helga og)[;)]

Håper alle får en finfin dag!![:)][:)]

Wææææ, du skulle virkelig ha lang dag i dag/morra/fredag, Tone[&:] 
Hva jobber du med egentlig? Dårlig husk jeg se..

Jeg skal straks kjøre avgårde på tidlig UL.. gruer meg og gleder meg. Håper vi får se skattens bankende hjerte[:)]
Spennende og skummelt, synes jeg..

Ha en strålende dag - håper alle har like fint vær som i Oslo i dag[:D]

Ha en strålende fin dag jenter[:D][:D]
Her er det jobb frem til 16 og deretter bare hjem og kose meg med mannen[:)][:D]

God jobbevakt Tone og lykke til SkattIMagen, skal se alt er fint[;)][:D]
Var å så et bankende hjerte i går og er veldig deilig å senke skuldrene etter det[:D][:D]

good morning. N sov til halv ni og straks stikker vi på stranden[:)] Ferie er deilig!

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Wææææ, du skulle virkelig ha lang dag i dag/morra/fredag, Tone[&:] 
Hva jobber du med egentlig? Dårlig husk jeg se..

Jeg skal straks kjøre avgårde på tidlig UL.. gruer meg og gleder meg. Håper vi får se skattens bankende hjerte[:)]
Spennende og skummelt, synes jeg..

Ha en strålende dag - håper alle har like fint vær som i Oslo i dag[:D]

Ja, begynte å jobbe halv åtte onsdagsmorran og er nesten nettopp inne døra hjemme nå![:)]

Ikke så lett å huske hva alle sammen driver med, jeg jobber som miljøterapeut i en barneverninstitusjon for ungdommer[:)] Forøvrig verdens beste jobb (selv om vi selvfølgelig har tøffe perioder og mange diskusjoner med ungdomma i løpet av et døgn) så jeg jobber ofte flere døgn i strekk (selvfølgelig hvilende på natt), så når jeg gikk av i dag skal jeg ikke på jobb igjen før neste fredag! [:)]

Nå skal jeg pakke ut jobbklær og inn med festantrekket... Så bærer det i vei til bryllupshelg!! [:)]

Back
Topp