Good morning på en onsdag!

lenemor

Forumet er livet
Er det ikke deilig vel - tenk, hver eneste dag før vi stilte klokka så sto vi opp mellom fem og seks.... og nå får vi sove til halv sju om morgenen?!?!? Det tok en dag med skriking, og så har han våknet i fem-tiden de to påfølgende dagene også, men da har vi lagt han ned og så har han sovnet igjen... ops, nå ble jeg plutselig redd for at jeg jinxer hele greia *banker i bordet*

Nå er ungene i barnehagen, og jeg gjør meg klar for nok en dag på sofaen. I dag har jeg planer om å få støvsugd og ryddet litt her... han "barnevakten" min er ganske tilfreds med å slange på sofaen hele dagene han også, så her blir lite gjort...

Jeg tør ikke å juble høyt lenger, lenemor, for da kan man vedde på at det gode gir seg..[8D] Men det hjelper å banke i bordet..[:D]

Vi skal snart gå til bhg i det deilige regnværet! Og så skal jeg og lillebror på Spenst etterpå, for å trene en mor-og-barn time.. det blir deilig å trene skikkelig![:)]

I ettermiddag er det hallidrett for snuppa..

Godt med unger som sover litt utpå ja...[:D] Litt tommelomsk etter en litt urolig natt her, Raphael hadde mye mareritt i går, så han har ligget mellom oss siden jeg la meg... og han ligger i alle retninger[&:] Men han våkna flere ganger og hylskrek og sa han var redd, så da måtte de bli sånn om mammahjertet skulle få sove [:)] (han kommer gjerne i mellom oss utpå morgenkvisten til vanlig da [:)])

Ellers skal jeg få i ungene frokost, Raphael skal til en kamerat, mens mannen kommer hjem mens jeg skal på et møte med NAV fylke gjennom jobben. (fridag i dag egentlig)

Nå leker ungene med to bokser som det har vært glass i, så hva skal man egentlig med dyre leker sier jeg bare[:D]

Ha en fin dag alle sammen [:D]

Jeg lurer på om det er noe genetisk med menn jeg, lenemor.. For han min kan ikke gjøre noe uten at jeg og gjør det.. [8|] Så når jeg har forbud mot å løfte, så har automatisk alle det liksom.. Men i dag skal han piskes i gang med dette jævla rommet, for det skal bli ferdig til helga.. enkelt og greit.. [:D]

Vi var på samtale i barnehagen i går, og det var jo en helt fantastisk flott samtale.. [:)] Utrolig morro å få høre fra andre hvor snille og flinke unger en har.. [8D] Jeg blei spesielt rørt og glad over hennes beskrivelse av Sindre som var en veldig inkluderende gutt, som var flink å få med seg alle i lek.. Han utelukka aldri noen og hadde kjempegod fantasi og skapte veldig god lek på avdelingen.. Han var og blitt ekstremt flink å snakke sa de.. Og av og til tok han veldig etter de voksne, så de kalte han bare for "den tredje pedagogen".. [:D] Og Maren har utvikla seg veldig de siste ukene og prater som bare det! "Den er min" og "jeg hadde den" var visst vanlige fraser.. Hahaha.. Jeg blir så stolt at jeg nesten sprekker..!!

I dag skal jeg igjen slappe av.. Tenkte å få fullført boka "hjemkomsten".. Den andre av Victoria Hislop.. Den er og veldig bra! Lettlest og absolutt verdig etterfølger til "Øya".. [:)]

ORIGINAL: Almyrida81
I dag skal jeg igjen slappe av.. Tenkte å få fullført boka "hjemkomsten".. Den andre av Victoria Hislop.. Den er og veldig bra! Lettlest og absolutt verdig etterfølger til "Øya".. [:)]

Er det en fortsettelse av Øya? Eller en helt annen roman? [:)]

ORIGINAL: Monsoon

Er det en fortsettelse av Øya? Eller en helt annen roman? [:)]

Nei det er en annen roman.. Fra borgerkrigen i Spania.. Den minner litt om Øya da.. [:)]

Hos oss er det omvendt, Lenemor!! Før vi stilte klokka, så sov Mina til 07/0730. Mens nå sover hun til 0600[:'(] Tror jeg skal prøve å legge henne litt tideligere ikveld. Hun sover utrolig også, så håper dette går seg til.

Mina gledet seg veldig til å bade med HEIDI. Hun er så flink og stolt når hun sier HEIDI[:D][:D][:D] Jeg fikk ikke lov å dusje henne, for det skal Heidi gjøre[8D] Heidi er en assistent som bruker å bli med Mina når hun skal svømme på onsdager. MIna liker henne veldig godt og det kan jeg forstå[:)][:)]

I ettermiddag kommer mamma på middag og skal passe Mina, mens jeg skal på FAU møte i barnehagen ikveld. Blir spennende!! Det er første møte.

Jeg har eksamen i dag[:'(] muntlig, gjør egentlig ikke så mye, men når man satser på skippertakmetoden noen dager før man skal ha eksamen passer det svært dårlig med syke barn, så det har blitt lite lesing[&:] Er jo selvsagt bare min feil da, jeg har jo hatt datoen klar en stund nå så mulighetene til å få lest pensum har vært gode.. Jeg sliter med motivasjonen, er nest siste eksamen, så er jeg FERDIG!! men jeg må bare ta meg sammen. Krysser fingrene for at jeg i alle fall klarer å prate meg til en ståkarakter. Noen har fått mye spørsmål fra forprøvene vi leverte, og da klarer jeg meg bra, mens andre har fått mye spørsmål fra pensum og da sliter jeg!

Lillemor er fortsatt hjemme med feber, men i dag er mannen hjemme med henne. Jeg skal hente storesøster i bhg når jeg er ferdig på skolen, hun er ikke særlig happy for å dra i bhg alene om dagen, men hun trenger rett og slett treningen så hun må dit en tur. Hun er storfornøyd egentlig, men akkurat leveringen er vanskelig for henne når hun er alene.

Må finne på noe lurt til middag. I ettermiddag skal vi begynne med litt julepynt laging, vi har ei lita "hytte" med lys i som mannens farfar har laget og så er planen å lage en liten nissefamilie som kan bo der. Kommer opp til advent, så er greit å få startet tidlig så begge ungene kan delta. Har en liten plan om å få mannen til å lage nissemannen selv[8D] men vi får se[:D]

Ha en fin dag alle sammen!

lykke til på eksamen mibah! krysser fingrene for deg[;)].

Jeg har akkuratvkommet hjem fra babysvømming med prinsen min. Det er så kjekt, angrer ikke et sekund på at vi meldte oss på[:)]! Han elsker det. Er kjempeflink å dykke nå, så i dag tok de bilder av han under vann. skal få de på mail, gleder meg til å vise gubben! Han har aldri sjans til å bli med på formiddagen, så han må bare høre på meg hvor kjekt vi har det. Elskerr vann den lille fisken vår[:D]!!

Været er skikkelig høst idag, så i ettermiddag får vi finne på noe inne, lage vafler el noe etter middag tror jeg[8D].

Back
Topp