Good morgen alle mine venner !!

dollygirl

Glad i forumet
Da er Knerten levert i bhg og hu mor skal vaske klær idag =) sola er oppe og virker som den vil være der i hele dag, får vi håpe! Hva skal dere idag damer? =)

God morgen :)

Her blir det å pleie kvalmen i dag orker mindre og mindre om dagene etter som kvalmen vinner. Ellers skal en tur til fysioterapauten i dag :)

En strålende dag ønsker jeg deg :)

Good morning ja!! Her er også mini i bhg nå.. og jeg skal ta en ringerunde og sjekke ut litt angående UL i nærheten, pluss ringe legen ang kvalmen/oppkastet.. Han sa jeg skulle ringe i dag og si hvordan det gikk. Ellers må jeg nok sooooove litt for er såååå trøtt... Gjeesp....

God morgen.
Her har jeg benyttet anlednng til å sove lenge. Har ikke noe spesielt på planen i dag. Det blir vel å jobbe litt med foreldresamtalene jeg skal ha i barnehagen de kommende ukene og vaske litt klær. Men det viktigste blir å hvile ut etter langhelg besøket fra min foreldre (de setter deg i arbeid uten å forstå hvorfor jeg er blitt sykemeldt).

God morgen!!
I dag har jeg sovet nesten så lenge jeg ville og nå sitter jeg med beina på bordet. Har store planer om å få vasket klær i dag og kanskje en liten tur til ei venninne for å hilse på lille babyen hennes som sikkert har rekki å bli litt stor den siste mnd. 

Hello and good morning
Jeg skal avgårde på UL halv to, og håper å få se et bankende hjerte, så jeg er mildt sagt spent :0) Ellers står kvalmen på for fullt, så jeg må nok ta meg en tur ut i frisk luft :0)

Høres ut som om alle har noe på tapeten idag og det er bra!

Back
Topp