Ååå, dere skulle sett det fiiiiine nye treningssenteret vårt!!! [:D][:D][:D] Så fint og nytt alt sammen, så lyst og trivelig! [:D] Minner litt om 3T Pirbadet, for de som har vært der! Bare myyye nyere og bedre, hehe. Gleder meg skikkelig til å ta med ungene dit på mandag, de er så spente og gira! Ida ville pynte seg i dag siden senteret åpna, haha! Men rakk ikke å trene så mye da, var jo grand slam opening, så fikk bare en time med trening, og senteret var stappfullt, så måtte stå mye i kø... Så jeg gikk og dusja istedet, og spiste kake, haha. Mye vits i den lille treningen jeg fikk, liksom... [;)]
Kom meg på jobb også, bilen vår ville faktisk starte! Da jeg kom på jobb sa sjefen at hun satsa på meg i dag, fordi det var en rooolig dag, og de hadde nesten ikke solgt noe. Vel, hun får seg en overraskelse når hun kommer på jobb på mandag, jeg solgte svinbra i dag, om jeg får si det selv! [8D][:D] Men moro at hun sa hun satsa på meg i dag, da vet jeg i allefall at hun har fått med seg at jeg pleier å selge skikkelig bra. Høres litt selvgod ut nå, men det er faktisk sant... [:)]
Og gjett hva? Jeg kom hjem til nyvaska hus!!! [:D][:D][:D] Hurra, da slipper jeg å vaske i morgen! [:D]
I kveld blir det sofaen, kjenner ryggen begynner å klage litt nå, og lite trening før i dag hjalp jo ikke... tenker å slukke lyset 20.30, er jo Earth hour! [:)]
Jeg jabber mye jeg, ser jeg, men har liksom ikke snakka om annet enn sko i dag, og da må det liksom jabbes litt!!
Delia: hadde tatt ny og lekker kåk jeg også! Lett!! [:D][:D]