Good lørdagsmorgen 260311

Looney

Forumet er livet
VIP
Her er vi oppe allerede for det syntes visst Josephine var lurt gitt[&:][:)] Hun koser seg på babygymmen og jeg spiser frokost[:)]

Dagens planer er ingen planer foreløpig. Har mange "kan" planer men litt usikker på hva vi gidder gjøre. Er jo -11 grader ute jo[>:]

God morgen! [:)]

Jeg har sovet dårlig i natt, midt på natta bråvåkna jeg, og lurte på hva i all verden jeg skulle gjøre om ikke dusjene på nysenteret ikke er i bruk enda (noe de helt sikkert er), hvor lang tid tar det å gå bortover, kommer jeg meg fra trening til jobb? Bilen vår er veeeeldig lunefull nemlig, er ikke sikkert den vil starte... huff, så mange bekymringer, hehe.
Måtte le litt av Tobias i morges da, han våkna, jeg henta han, og spurte om han ville inn til pappaen i senga vår. Ja, sa han, så jeg åpna døra og han gikk inn. Sambo snudde seg og så på han, og gutten satte i å hylgråte etter meg mens han løp ut, hahaha! Sambo klipte seg nemlig i går kveld, med maskin, og ser egentlig litt nynazist ut på hodet... skjønner gutten skvatt! [8D]
Jeg skal straks sminke meg, spise frokost og pakke treningsbag, før jeg går bortover til det nye treningssenteret. Stor åpning der i dag. Må trene styrke for meg selv da, for alle timene starter for seint med tanke på at jeg skal på jobb kl 12.
Har veldig vondt i ryggen i dag også, i går var jeg helt ødelagt da jeg kom hjem fra jobb, så jeg gruer meg faktisk litt til å jobbe. Kvelden blir iallefall veldig amputert, jeg blir nok bare liggende i sofaen...

Ha en fin dag dere! [:)]

mårnings!

håper syke har blitt friskere[:)]

her er vi oppe alle sammen faktisk, var så trøtt og la oss tidlig i går. mamma og pappa kommer innom snart, de er på vei til istanbul og vil si hade før de drar.

ellers så har det kommet mengder med snø her[>:] håper virkelig den forsvinner like fort som den kom for dette har gått meget fort.

ha en superfin lørdag[:)]

Her er vi oppe alle mann[:)][:)] Sto opp til knallvær[:)][:)]

Jeg er ikke helt i form, har vist vært for mye ute i vær og vind i det siste for halsen er ikke helt god[&o]

I dag er planen å ta en lang kjøretur for å treffe mine foreldre på en strand, tar vel 45 å kjøre i fra meg[:)] Så dette tar nok mesteparten av dagen vil jeg tro[:)]

Vi skal kose oss på straen og vi skal grille pølser i bobilen deres[:)]

Mini sov til åtte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D] Han skal egentlig i bursdagsbesøk i dag, men jeg er litt usikker. Han er nemlig ikke hatt en normal bommelom ennå (to dager siden både do og spy da...), men vil ikke smitte alle de andre barna[&:]

Ellers er det enda en avgjørelse som må taes.. Hater slikt altså, flink til å ta avgjørelser, men ikke når det gjelder store ting i mitt eget liv!!![8D][8D][8D]

1:Enten en eldre, liten koselig leilighet som er sentralt og billig!! Minuset er at det er på toppen av en bratt bakke og liten mulighet for å sparke ball eller sykle rett utenfor, men ikke så langt ned til både lekeplass og idrettshall med uteområde.

2: Helt ny, stoooor leilighet, men langt ute og vanskelig å finne frem (2000 mer i mnd). Byggeplass utenfor, men skal komme med en egen uteplass som hører til leiligheten. Ikke bredbånd før til sommeren (og jeg må jo ha nettilgang pga skole) så da må det bli mobilt bredbånd...

Begge har fantastisk utsikt... Jeg tror ikke det er snakk om mer enn et år uansett. Da kan jeg heller ta en avgjørelse på hvor jeg skal flytte uten å ha psykiske presset med et brudd og at jeg MÅ finne meg noe.

Ungene sov helt til kvart på åtte i dag[:D][:D][:D]
Fortsatt mye snørr og hoste, men men. A har ikke tiassa seg ut i natt, så ble klistremerke på han[:D][:D]
Ute er det knall vær, så vurderte å ta med unga og gå oss en tur i dag, ike blåser det heller. Føler dei trenger og få brukt noe energi[8D] Nå sitt dei og bygger togbane[:)]
Skal til mamma senere, og der får vi sikkert mat [:)]

Delia: jeg hadde gått for stor og ny leilighet[:)] Hater gamle trekkfulle leiligheter jeg, og jeg trenger plass[:)]

Her er vi oppe igjen[:)] Snuppa var våken en time fra sjul til åtte, men da må hun legges for å unngå overtrøttheten. Hun har nemlig hlt som en gris i flere timer de siste kveldene fra fem til sju fordi hun er overtrøtt og ikke skjønner sitt eget beste[&:] Så jeg fulgte etter henne og la meg igjen og vi sov alle mann til ti[:)][:)] Deilig!

Nå har vi spist frokost med omelett og rundstykker, og snuppa sover ute i vognen sin. Hun prøvde seg med å våkne etter 15 min men det er uaktuellt så samboeren triller henne i søvn igjen[:)]
Jeg shoppet forresten mye dilldall til snuppelura i går. Flere sommerhatter, kyser, hårbånd, spenner og babysandaler. Gikk helt amok i Oslo[&:] Nicholas fikk 4 t-skjorter med monster på, så da blir han fornøyd vil jeg tro[:)]

Josephine sovnet igjen halv to og måtte vekkes nå slik at hun rekker amme og bade før legging[&:]

Ellers har vi funnet frem rotting møblene til terrassen på fremsiden oppe, og stoler og bord til terrassen nede[:)] Blitt så bra hos oss.

Vi gikk også tur til sentrum for å handle mat mm. Har fått hengt opp postkassa til guttestua til Nicholas og lagt brev oppi. Gleder meg til å se ansiktuttrykket hans når han endelig får post og postkasse[:)][:)] Har i tilleg gmøblert i guttestua med to små stoler og bord.

Ååå, dere skulle sett det fiiiiine nye treningssenteret vårt!!! [:D][:D][:D] Så fint og nytt alt sammen, så lyst og trivelig! [:D] Minner litt om 3T Pirbadet, for de som har vært der! Bare myyye nyere og bedre, hehe. Gleder meg skikkelig til å ta med ungene dit på mandag, de er så spente og gira! Ida ville pynte seg i dag siden senteret åpna, haha! Men rakk ikke å trene så mye da, var jo grand slam opening, så fikk bare en time med trening, og senteret var stappfullt, så måtte stå mye i kø... Så jeg gikk og dusja istedet, og spiste kake, haha. Mye vits i den lille treningen jeg fikk, liksom... [;)]
Kom meg på jobb også, bilen vår ville faktisk starte! Da jeg kom på jobb sa sjefen at hun satsa på meg i dag, fordi det var en rooolig dag, og de hadde nesten ikke solgt noe. Vel, hun får seg en overraskelse når hun kommer på jobb på mandag, jeg solgte svinbra i dag, om jeg får si det selv! [8D][:D] Men moro at hun sa hun satsa på meg i dag, da vet jeg i allefall at hun har fått med seg at jeg pleier å selge skikkelig bra. Høres litt selvgod ut nå, men det er faktisk sant... [:)]

Og gjett hva? Jeg kom hjem til nyvaska hus!!! [:D][:D][:D] Hurra, da slipper jeg å vaske i morgen! [:D]

I kveld blir det sofaen, kjenner ryggen begynner å klage litt nå, og lite trening før i dag hjalp jo ikke... tenker å slukke lyset 20.30, er jo Earth hour! [:)]

Jeg jabber mye jeg, ser jeg, men har liksom ikke snakka om annet enn sko i dag, og da må det liksom jabbes litt!!

Delia: hadde tatt ny og lekker kåk jeg også! Lett!! [:D][:D]

for en laaaaang dag... men nå er det bedre[:D] gleder meg til farmen!

Sitter her i mørket nå!!![8D] Joa jeg er forsåvidt enig med dere om den nye leiligheten, MEN.... det er ikke brdbånd (krise), byggeplass på utsiden (farlig for mini) og det er så langt ute at jeg er redd det blir stress å komme seg noe sted eller at noen kommer til meg og jeg hater å være ensom[8D][8D] Såeh.... jah.... jeg vet sannelig ikke... får nå se om jeg får noen av dem.

For å se det slik så timet mini det ganske så bra i dag...[&:] Var og snakket med hun som eier den leiligheten som er mest sentral for første gang og det gikk ganske så bra.... helt til mini kommer løpende og sier "mamma jeg må bæsje"....." ehhh.... mamma jeg har bæsjet"[:'(][&o][X(] Stakkars gutten har jo vært syk så lenge og ikke spist ordentlig på tre-fire dager og spydd og hatt vanndiare..[:'(] Noenlunde firsk i to dager nå og gikk og gjorde nummer to tilnærmet normal i dag, men den gang ei gitt[&o][&o] Han var litt lei seg gitt... synes jo så synd på ham, men må si han timet det rimelig dårlig!!!![8D][&:]

ORIGINAL: suki

Pga at det kanskje kun er for et år så ville jeg gått for den minste leiligheten som ligger mere sentralt til.

JAAAA.. et svar som jeg og heller mot!! [8D] Vil jo kjøpe noe etterhvert, men ikke hoppe ut i det slik som nå.. så stress å kjøpe noe fordi man MÅ.. da leier jeg heller til jeg vet hvor jeg vil bo!![:)] Håper bare jeg får den nå da[&:][&:]

Jeg hadde tatt den gamle og prøvd å heller spare litt jeg[;)]

Her sitter jeg og i mørket.... A har ikke lagt seg enda[:-] vi var hos mamma og søster, så han ville kose seg liiiiiitt før sengetid[;)] Vi var ute og gikk i 2 1/2 time i sola i dag, var kjempe godt. Unga kosa seg max[:D]

Back
Topp