Good lørdag!

lenemor

Forumet er livet
Dagen startet før seks her som vanlig, men med litt venting, og så litt kos og pupp på senga klarte vi å drøye å stå opp helt til nesten åtte!!

Nå har både Johanna og August spist litt babygrøt (Johanna ville så gjerne smake, så hun fikk en liten porsjon), frøkna ser Yakari på tv mens August har funnet moppen min så han fyker rundt med den. Jeg har fått meg en kaffekopp og er anske fornøyd

I dag skal jeg på seinvakt, med en ny ekstravakt vi har ansatt (første vakta hans i dag) - blir sikkert bra - jeg så på ukeplanen at gutta har bestemt taco til middag i kveld, og så skal jeg se om jeg har noe spill som egner seg å ta med - og kanskje en film

God morgen på en lørdag.. [:D]

Deilig at du fikk dregd deg litt i senga i allfall, Lenemor [;)][:)] 

Her våknet Trym litt over åtte (måtte tisse), men jeg fikk ligge en halv time ekstra [:)].
Har akkurat satt oss ned litt forran tv, må få opp glugga før jeg lager frokost [;)].

Sånn i tolv tida skal vi på biblioteket og levere noen filmer, som vi leide forrige helg. Skulle se
"Happy Feet", men den var så ripete på baksiden, så jeg får gi beskjed til dem på biblioteket.
Kanskje vi tar med oss en film hjem igjen.

Guttene mine skal være alene hjemme fra 18.00 i dag, jeg skal i bursdagsfest hos ei venninne som blir 35 år [:D]. Så da koser de seg nok uten meg [8D][:D] Blir godt å komme seg ut en tur alene i dag [:)] (men ingen drikking på meg [;)][:D])

Mulig tidlig, men jeg merker magan begynner å vokse. En liten stjert som har kommet, er jo så gøy [:D] 

Ha en fin dag damer!!!! [:)]

God morgen!
Dagen i dag har begynt veldig bra, mannen sto opp med ungene, og for en halvtime siden kom de inn og sa at de skulle sykle til svigers (var avtalt at de skulle vekke meg da, ellers hadde jeg sikkert sovet halve dagen.. )
Så nå har jeg akkurat spist frokost og planen er å SCRAPPE!!!! Det er så lenge siden sist at jeg ikke engang husker hva jeg har av stæsj og dill, men egentlig er timene ved scrappepulten livsnødvendige både for forholdet vårt og humøret mitt, så nå er det absolutt på tide å prioritere noen minutter med scrapping innimellom[:D] Sånn sett gleder jeg meg stort til jeg er ferdig på skolen, for hittil er det den som har vært den store hindringen. Og siden det er så lite jobber her om dagen blir det sikkert alt for mye tid til scrapping etter hvert[8D][&:]

Etterpå skal jeg kjøre å hente ungene hos svigers mens mannen hjelper dem med å grave på gårdsplassen. Må finne noe lurt til middag, og handle litt for det ble avglemt i går, vi var på babybesøk i stedet[:D]

Lenemor, hva ble det til med den turnusordningen forresten? ang helgene..

Ha en fin-fin lørdag alle sammen![:D]

Turnusen ja - det ordnet seg veeeldig bra!! Resultatet av mine protester er nå at vi som går vakter (altså ikke har 100% og jobber medlever) har helgevakter hver FJERDE helg (!), og vaktene er redusert fra 08:00-23:00 til 12:00 til 23:00... det er jo milevis forskjell, til og med G synes dette var en god løsning. Videre har vi ikke dagvakter lenger, men kveldsvaktene vil gå fra 14:00 til 22:30 (tror jeg... eller var det 23:00), så jeg har ikke så mange vakter på en 8-ukers-turnus.. jeg har faktisk 15 dager fri i strekk midt i turnusen min [:D]

Det hørtes ut som en god løsning, lenemor. Helt ville de vaktene som var fra før da.

Her var vi oppe i nitida. Maja prøvde seg på å komme kl sju, men da fikk hun pent beskjed om å legge seg igjen. Så da gjorde hun det. Kjekt. Mari sov til kvart over ni i dag, fra kl. 18.45 i går, så det er tydelig at hun ikke var helt i form ja. HUn hadde diaré natt tiol i går, og 40 i feber da hun ble lagt i går. Men nå virker hun frisk igjen, HUrra.

Planen for dagen er at mannen og Maja handler inn til hele uka. Og så skal vi ut en tur i finværet. Deretter skal jeg spille håndballkamp, så da blir jeg borte noen timer. Og så er det en rolig kveld hjemme, tror jeg! Ikke helt sikker på hva det blir. Kanskje vin med noen naboer eller noe?

Ønsker dere en flotters lørdag, damer!!

ORIGINAL: lenemor

Turnusen ja - det ordnet seg veeeldig bra!! Resultatet av mine protester er nå at vi som går vakter (altså ikke har 100% og jobber medlever) har helgevakter hver FJERDE helg (!), og vaktene er redusert fra 08:00-23:00 til 12:00 til 23:00... det er jo milevis forskjell, til og med G synes dette var en god løsning. Videre har vi ikke dagvakter lenger, men kveldsvaktene vil gå fra 14:00 til 22:30 (tror jeg... eller var det 23:00), så jeg har ikke så mange vakter på en 8-ukers-turnus.. jeg har faktisk 15 dager fri i strekk midt i turnusen min [:D]

åå, så bra! Var litt spent på utfallet nemlig, for de vaktene du nevnte tidligere var jo helt horrible, kjente lysten til å jobbe turnus når jeg er ferdig på skolen bare ble enda mindre.. Men den løsningen dere har nå ser jo ut til å være kjempebra!

Her regner det[&o] ikke bare litt heller, men men. Vi har vært å handlet ski til ungene i dag[8D] mangler skisko enda, men snøen er forhåpentligvis enda et stykke unna. (skiene var på tilbud så vi måtte nesten bare slå til.) storesøster er enda hos farmora og farfaren, men vi venter henne hjem hvert minutt nå. Ellers blir det rolig tv kveld her idag, og kanskje litt mer scrapping på mor[:D]

Back
Topp