Goo' morgen

Julita

Forumet er livet
Jeg er skiiiiiikkelig lazy for tiden, og det regner ut  - så idag blir innedag på Kaspern og meg. Legge litt puslespill, tegne og perle litt. Kanskje tilogmed bake litt om ånden kommer over meg. *Gjesp. Godt det er fredag idag.

Hva har dere til plans da? [:)]

jeg er hjemme fra jobb,blandig av vondt i bekkenet og dritt lei

NOTHING!! [:D]

Skal ligge rett ut på sofan og pleie forkjølelsen, se litt på TV, og vente til klokka blir fire og mannen kommer hjem.. Da skal vi ut og se på babyting, har jo hørt rykter om salg i halvparten av babybutikkene i Bergen, mye småting man trenger som man kan få billig da.. [:D]

Kos deg med bakingen, hvis du kommer så langt. Og send noe over til meg også, hvis du gidder... ting som kan spises går ned på høykant her.. [:)]

her er det vasking og rydding på dagsplanen.. må bare dusje først... så besøk i kveld... kunne tenkt meg en tur på princess i dag eg faktisk...

ORIGINAL: unnle

her er det vasking og rydding på dagsplanen.. må bare dusje først... så besøk i kveld... kunne tenkt meg en tur på princess i dag eg faktisk...

Åh, selvfølgelig, dit må jeg og! hihi..

Skal passe på ein liten gutt i dag, mens mora er hos tannlegen. Ellers har vi begynt å diskutere vogner, mange stilige nye i tøffe farger, men er litt upraktisk mye av det.... Og hvor mye vi skal legge i en ny vogn... Ikke lett det der...

ORIGINAL: Pijah

Skal ligge rett ut på sofan og pleie forkjølelsen, se litt på TV, og vente til klokka blir fire og mannen kommer hjem.. Da skal vi ut og se på babyting, har jo hørt rykter om salg i halvparten av babybutikkene i Bergen, mye småting man trenger som man kan få billig da.. [:D]

Kos deg med bakingen, hvis du kommer så langt. Og send noe over til meg også, hvis du gidder... ting som kan spises går ned på høykant her.. [:)]

*fnis, kanelboller og en kringlebit coming your way [:D]

ORIGINAL: Julita

Ohhh! Can't wait! [:D][:D]

Nå ble jeg sulten igjen.. Enda jeg nettopp har spist en stooor bolle med kornblanding, drukket et glass juice OG spist en banan...

Meeeen, brosjyren fra JM anbefaler daglig noe gjærbakst, en bolle eller lignende.. Juhu! Boller er godt!

der var eg ferdig med husvasken... deilig.. og det er deilig.. går fort når man først setter i gang.. så no blir det sein frokost...[:D]

Meeeen, brosjyren fra JM anbefaler daglig noe gjærbakst, en bolle eller lignende.. Juhu! Boller er godt!

Å! Det har ikke jeg fått med meg, så bra! En unnskyldning til å dytte i seg en bolle er bra å ha! [:D]

Her har jeg akkurat dyttet i meg frokosten - sliter med søvnen og døgnrytmen om dagen, så har ikke sovet spesielt lenge, bare sent.
Var flink og sosial i går - spiste lunsj med en gammel kollega, så dro jeg innom noen klesbutikker og kjøpte en topp og en sommerkjole på Gina Trikot i sentrum (lave priser, "mammaklær" som ikke er mammaklær), før jeg dro på besøk til en venninne som også er sykmeldt.
Dessverre er hun langtidssykmeldt grunnet en heftig depresjon som har flere grunner, men dråpen var når hun fikk en SA etter 12 uker omtrent samtidig som jeg ble gravid...
Er kjempetrist og sårt, og vanskelig å sitte der og strutte med magen og være lykkelig gravid når hun er så lei seg og har det så vondt. Men vi kan i hvert fall snakke om det, og hun er på bedringsvei sakte men sikkert.

I dag skal jeg innom jobben for å delta på "fredagskaffen" - må jo innom en gang i blant før jeg rent ut glemmer hva folk heter!
Håper formen holder seg - i går holdt jeg på å besvime ørten ganger, klarte så vidt å komme meg gjennom dagen uten.
Er litt redd for køen i databutikken etterpå - det viste seg at maskinen min IKKE ble frisk av de nye delene i går, fordi skjermkortet jeg skulle arve av mannen tydeligvis ikke fungerer helt det heller, og mitt gamle ikke passer i det nye, fine hovedkortet. Så nå kjøper jeg nytt skjermkort også. *sukk* Egentlig ikke råd, men jeg MÅ ha pcen min på beina!!!

huff hørtes ikkkje bra ut.. må lytte til kroppen vettu[:D]

Nå ble jeg sulten igjen.. Enda jeg nettopp har spist en stooor bolle med kornblanding, drukket et glass juice OG spist en banan...

JM's wish is my law [:D]. Gjærbakst rocks the block. Skal bake såpass ofte at jeg får overbevist meg selv om at investeringen på 3000 er verdt det for en ordentlig kjøkkenmaskin [8D][:D]

JM's wish is my law [:D]. Gjærbakst rocks the block. Skal bake såpass ofte at jeg får overbevist meg selv om at investeringen på 3000 er verdt det for en ordentlig kjøkkenmaskin [8D][:D]

Haha! Du skal bruke den i mange år, klart det er verdt det.. Hihi.. Og så lenge du kan bruke den på noe så fornuftig som kaker, så er det jo definitivt verdt det uansett!! iiiiihhi! [8D][:)]

I dag har jeg begynt dagen med tre kvarters tur med hunden klokken halv 6 på morran!!!![:D] Det var så gøy, vi trente å gå pent og bli og han var så flink!!!
Så har jeg vært å bestilt masse baby greier og det var så deilig å få det gjort! Så nå er det bare en mnd til alt er i hus!![:D]

Fikk kjøpt skjermkort til PCen - hvorpå mannen innser at vi kanskje trenger ENDA kraftigere strømforsyning for å få det til å funke i maskinen min... [:(]
Og nå sitter han og banner over dumme kort som ikke passer i kabinettet... [&:]

Fikk ellers handlet inn til min hemmelige venn, så skal få sendt avgårde til henne snart!
Orket ikke å gå innom posten og styre fordi a)jeg ikke hadde med adressen hennes, og b)jeg besvimte på fredagskaffen og følte meg ikke helt på topp etterpå, akkurat...

Back
Topp