Go'natta og god morgen.

CrazyBeautiful

Forumet er livet
VIP
Husker dere at vi pleide å lage slike tråder omtrent hver eneste dag? Jeg og Trone leker natteranglere og mimrer litt. 

Håper dere våkner opp til en god morgen og en like god dag. Det nærmer seg helg nå. Har dere store planer, kanskje?

Vi skal ut å ta en liten matbit på fredag med litt rødt i glasset. Og så må jeg legge inn tid til shopping. Jeg kommer til å bli ruinert på sko og ull. I tillegg er det Raptus Festival. Noe for deg, Escuro?

Over og ut og takk for meg (og bukker og neier og what not). emoticon
 
mimring er gøy!!! :) :) :) 

Har vel luftet mine planer for helgen, så skal ikke ta de på nytt, hihihi!!!

Og nåå skal jeg på jobb! Ikke fult så gøy... :/
 
det var tider det! ikke at jeg ka huske at jeg satt oppe så mye utover natta sånn egentlig...men det hendte seg nå av og til

her skal mor sjøl ut på livet på fredag..woho..klassefest!  gleder meg...ellers så blir jeg nok å ta det helt med ro egentlig  går å venter på at lånekassen skal si at stipend og lån er innvilget og at pengene kommer nå! hehe
 
Trone, vi (ja, jeg er så freidig at jeg snakker på alle sine vegne) blir ikke lei av å høre om det, men kanskje like greit, så slipper du å gni det inn. Håper dagen går fort!

Majanne, det var helt.. fantastisk. På sett og vis skulle jeg ønske at det gikk an å oppleve det igjen.  Penger kommer godt med, ihvertfall hvis du skal ut å shake bootien.


 
Dagen kommer til å gå sååååå seint!! Føler jeg har vært på jobb evig lenge. Har jo sånn sett det også da hehe!

Er så himla trøtt og så trøtt at jeg er dårlig og kvalm.. men må bare bite tennene sammen...
 
Åh:) i helga har eg for en gang skyld planer:)

I morra skal eg på UL :)
så reiser vi til Flom, der vi har leid ei hytte sammen med et vennepar som også har en februar-baby:)
skal kose oss på hyttetur heile helga!

*glede seeeg*

og Trone-mor: GOOOOOOOD TUUUUUUUR!

 
Så koselig helg du har å se frem til, klypis!! Hørtes skikkelig herlig ut! :) :)
og gleder meg masse til å komme tilbake å høre hvordan det gikk på UL!! :) :)

Og tuuuusen takk,tjihi!!! :) :)
 
Back
Topp