BabyBluum Elsker forumet Himmelbarn *Aprilbaby 2018* Septemberlykke 2024 26 Sep 2023 #1 Hei, har gått på gonapeptyl en uke nå, men ingen tegn til blødning. Spørsmplet mitt er derfor: når begynte du å blø etter oppstart av gonapeptyl?
Hei, har gått på gonapeptyl en uke nå, men ingen tegn til blødning. Spørsmplet mitt er derfor: når begynte du å blø etter oppstart av gonapeptyl?
Aleneprøver Elsker forumet Assistert-jentene Sommerfuglene Augustbarna2024 27 Sep 2023 #2 Ikke Gonapeptyl, men Synarela: Fikk blødning etter tolv dager.
BabyBluum Elsker forumet Himmelbarn *Aprilbaby 2018* Septemberlykke 2024 27 Sep 2023 #3 Aleneprøver skrev: Ikke Gonapeptyl, men Synarela: Fikk blødning etter tolv dager. Klikk for å utvide … Takk for svar Hørte med Riksen også, de sa det ikke var unormalt. Så lenge jeg blør før kontroll (for stimureling).
Aleneprøver skrev: Ikke Gonapeptyl, men Synarela: Fikk blødning etter tolv dager. Klikk for å utvide … Takk for svar Hørte med Riksen også, de sa det ikke var unormalt. Så lenge jeg blør før kontroll (for stimureling).