Gonal f

Alvilde_86

Betatt av forumet
Satt sprøyta med gonal f kl 22 og når jeg tok ut sprøyta så kom det ut en god dråpe med blank væske, noe jeg tror er gonal f'en..har noen andre opplevd det?tenk om jeg ikke har fått dosen jeg skal ha idag..[&:]

Det har skjedd meg en del ganger, og har gått bra likevel.. Tror nok det er normalt at det skjer en gang i blant..
Prøv å holde sprøytespissen inni litt etter du har satt det du skal, det kan hjelpe..

Ja, jeg pleier å holde den en god stund etter at jeg har sprøyta det inn, men holdt kanskje ikke lenge nok idag da! [;)]

Har aldri hendt før så jeg ble fikk litt panikk siden det ikke går an å ringe sykehuset nå [8|]

det skjedde meg flere ganger også,ingen fare[:)]
det viktigste er at mesteparten kommer inn:) hold spissen inne i ti sekunder før du tar den ut igjen!

[:D] takk serene! godt å høre at det har gått bra for flere selv om det har skjedd! Blir spennende å se på fredag, da er det ul! [:)]

Det skjedde ofte med meg å... eller... samboer da :P han som setter :P

Skjedde her å en gang sist[8D] Men bare huske å holde inne knappen å telle til ti etter du har trykka inn dosa.. då komme d ikke ud noe[;)]

Masse lykke t på fredag.. håpe det e mange fine egg som ligge klar[:D]

Har skjedd fler ganger med meg og jeg har en prinsesse på snart 2 år og nå ruger og 3 egg på frys. Så absolutt ingen krise [:)]

Back
Topp