Gonal-F

☆Starlight☆

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Juligull2021
Hei.

Skulle øke dosen til 175ie, og kjøpte en penn på 450. Denne begynte jeg på fredag. 175 da + 175 i går = 350. Skulle ta nå, og vridd til 175, og i mine beregninger skal det da være igjen 100, for så at jeg må ta 75 på ny penn. Men når jeg trykka inn, så stoppa pennen på 0:eek:
Har jeg da fått tatt hele dosen? Såg ut som det var igjen 100/150..
Trodde den skulle stoppa på 75 fordi den var tom? Og at jeg måtte trekke opp det på ny? Hva hadde dere gjort?:anyone

Det er bestandig litt ekstra i disse pennene, så om den gikk til 0 så ville jeg antatt at du fikk hele dosen? Jeg ville hvertfall ikke satt mer, på grunn av at jeg vet det er mer i ampullene enn det som står på. Men hva du gjør er opptil deg selv :) Har du fått noen instrukser av klinikken?

Det er bestandig litt ekstra i disse pennene, så om den gikk til 0 så ville jeg antatt at du fikk hele dosen? Jeg ville hvertfall ikke satt mer, på grunn av at jeg vet det er mer i ampullene enn det som står på. Men hva du gjør er opptil deg selv :) Har du fått noen instrukser av klinikken?
Nei, ikke fått det. Jeg må jo bare gå ut i fra det da ja! Ble bare litt svett her:D
Synes det var mye med 125 ekstra på en 450 penn:)

Nei, ikke fått det. Jeg må jo bare gå ut i fra det da ja! Ble bare litt svett her:D
Synes det var mye med 125 ekstra på en 450 penn:)

Det er 75 mer xsmile5 og den mengden er innafor med det jeg har opplevd på puregon hvertfall xsmile9

Haha, kan ikke regne lenger heller nå:D Da slapper jeg av og tenker det er rett:)

Sitter å forbereder meg til eksamen i mikroøkonomi så har tall på hjernen! Hvis ikke hadde det nok gått forbi i stillehet herfra :hilarious:

Last edited:
Back
Topp