Gonal-f

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Dere som har gått på Gonal-f, hvilken dose har dere gått på? Hvor mange dager gikk dere på det? Måtte dere justere på dosen? Hvordan gikk det med uttak (hvor mange egg)? Og er det noen av dere som har PCO?

Mener jeg gikk på på 137,5 i 9 dager. Fikk da ut 13 egg. Har ikke pco eller noe. Hos mannen problemet ligger.

225 ie i 10 dager. 6 egg tatt ut. 5 befruktet og ett som delte seg riktig og ble en jente :-)

jeg gikk på på 112,5 i 9-10 dager (husker ikke akkurat). Fikk da ut 10 egg og befruketet 3 egg. insett 1 egg, jeg har tett eggdalene.

Jeg har PCOS, hadde 112,5 i 10 dager. Brukte også Cetrotide i 7 dager (0,25 tror jeg).
Fikk ut 16 egg, 8 befruktet, 1 satt inn og 4 på frys:)
Er gravid nå (6+3) men har hatt en tøff start på svangerskapet pga hyperstimulerte eggstokker:)

Jeg har pco. Gikk på 125 ie i ca 10 dager mener jeg å huske:) Fikk ut 9 egg der vi til slutt fikk satt inn 2 egg. Ingen graviditet dessverre... :(

Max dose 300, i 10 dager. 11 egg ut, 2 befruktet og satt inn, ikke gravid.
Har ikke pco eller andre problemer som jeg vet om, problemet ligger hos mannen.

Har brukt den to ganger, 1.gang 125 IE om jeg husker rett, og nå siste gangen brukte jeg den ilag med menopur, dosen til gonal.f da var på 225 IE i starten og økt til 250 IE etter noen dagers stimulering.. :P

Back
Topp