Gonal-F og Menopur sprøyter

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Skal starte på sprøyter om et par uker. Og jeg skal gå på både gonal-f og menopur. Jeg som hater sprøyer, og må ta to! Flere her som har måtte tatt to sprøyter samtidig?

Skal starte på sprøyter om et par uker. Og jeg skal gå på både gonal-f og menopur. Jeg som hater sprøyer, og må ta to! Flere her som har måtte tatt to sprøyter samtidig?

Jeg starter opp på sprøyter 5 mars og skal denne gangen gå på Menopur og Bemfola. Liker heller ikke sprøyter og gleder meg heller ikke til å stikke to ganger samtidig.

Jeg starter opp på sprøyter 5 mars og skal denne gangen gå på Menopur og Bemfola. Liker heller ikke sprøyter og gleder meg heller ikke til å stikke to ganger samtidig.

Uff, man får gjøre det beste ut av det :) er første gangen min så det er mye tanker og følelser. Krysser fingrene for at alt går bra. Lykke til! :)

Uff, man får gjøre det beste ut av det :) er første gangen min så det er mye tanker og følelser. Krysser fingrene for at alt går bra. Lykke til! :)

Jeg har 3 forsøk tidligere. Jeg har skikkelig sprøyteskrekk, men det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd. Det gjør ikke vondt,men det er så "feil" stikke seg selv. Det går lissom ikke sette stikke spissen inn fort, for hodet sier nei. Jeg liker det fortsatt ikke, men det går greit.
Masse lykke til du også :)

Jepp...tillegg går jeg på blodfortynnende sprøyter og. Jeg hadde og noia første gangen. Men det går så bra, de er så tynne de sprøytene. Man kjenner de ikke. Bare ta de kjapt inn :-) lykke til

Jeg tok også gonal f og menopur nå stikker jeg med blodfortynnende

Okei, jeg skal ikke ta noe blodfortynnende. Ba du om det selv eller ga legen deg det? :)
Legen..fant ut at jeg må ha det pga noe leiden..et eller annet. Husker ikke hva det heter, de tok prøver på meg etter jeg mistet guttene mine..

Back
Topp