Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei æsjDen lukter ganske sterkt. Den er tross alt laget av hamster (ovarie celler), men bedre en Menopur som er laget av urin fra post menopausele kvinner(!). Jeg trodde det først var en spøk, men det stemmer!
Ja jeg tror det, for leste på Reddit at det er sånn insulinsprøyter også lukter!! Men lukter liksom så rart og ekkelt at jeg ikke klarer å beskrive det engang, som tusj eller det jeg tror at rødsprit lukter. Føles så rart å injisere seg med det!Åhh er det den som lukter sånn som insulin sprøyter tro? En barndomsvenn av meg har diabetes og det stinker når han setter sprøyter. Husker det var en av de her hormonsprøytene i ett av forsøkene jeg hadde som lukta akkurat likt. Den lukta setter seg jo i alt. Det var såpass at eldste ungdommen i huset kommenterte at "åh det lukter akkurat som sprøytene til Marius her, hvorfor lukter det sånn?"
Det er sikkert ovariale hamster celler i lab som produserer hormonet FSH (Gonal-F). Men FSH og LH i Menopur er renset/utvunnet fra urin fra post menopausale kvinner(godt renset altså).Nei æsjer det fremstilt på lab, eller er det faktisk ekte hamster i Gonal f og urin (!!!) i menopur?