Gonal F - 200iE

C

Forelsket i forumet
Jeg startet med Gonal F torsdag kveld og har kontrolltime fredag 3. mai. Jeg fikk beskjed om å kjøpe to stk med 900 i hver sprøyte.

Når kveldsdosen er tatt i kveld er det kun 100 igjen i den første sprøyten. Jeg hadde derfor tenkt å starte på ny sprøyte i morgen, som ville holdt til torsdagskvelden - og heller kjøpe ny etter kontrollen på fredag. Mannen har lest at vi kan ta de siste 100 og ta 100 fra den nye på mandag. Jeg er svært lite glad i sprøyter, og er ikke veldig lysten på ett stikk mer enn nødvendig.

Hva har dere andre som har tatt 200 gjort?

Jeg har trekt opp den mengden jeg skal ha på sprøytepennen, selv om jeg vet ikke hele dosen er igjen i sprøyten. Det tallet som står igjen blir det du skal trekke opp på den nye sprøyten. Så jeg har da stukket to ganger.

Jeg har alltid tømt sprøyta, og stukket to ganger. En gang ble det tre også, fordi ene katta kom og skalla sprøyta da jeg stakk.

De er så dyre, så har ikke kasta mer enn nødvendig. Det ble igjen rundt 200 iE etter at jeg hadde tatt siste sprøyta før EL sprøyta.

Vil du ha barn eller vil du slippe et stikk? :hilarious:
Litt satt på (sprøyte)spissen, men likevel :p
Du klarer dette her!

Jeg har trekt opp den mengden jeg skal ha på sprøytepennen, selv om jeg vet ikke hele dosen er igjen i sprøyten. Det tallet som står igjen blir det du skal trekke opp på den nye sprøyten. Så jeg har da stukket to ganger.

Jeg har alltid tømt sprøyta, og stukket to ganger. En gang ble det tre også, fordi ene katta kom og skalla sprøyta da jeg stakk.

Takk for svar! Da blir det nok to i morgen. Blir spennende å se hva plan vi får etter kontrollen på fredag :)

Vil du ha barn eller vil du slippe et stikk? :hilarious:
Litt satt på (sprøyte)spissen, men likevel :p
Du klarer dette her!

Ja takk begge deler ;) Kunne nok vært villig til å betalt litt mer for å slippe mer stikk enn nødvendig, sammenlignet med mange andre.

På forrige runde ville legen sette meg på lang protokoll pga sprøyteskrekk, men da sa jeg at han måtte glemme sprøyteskrekken min og tenke medisinsk. Så da ble det kort - og to sprøyter daglig - 22 tilsammen, så var veldig stolt :) Sitter dypt denne fobien.. men, jo - jeg klarer det!

Takk for svar! Da blir det nok to i morgen. Blir spennende å se hva plan vi får etter kontrollen på fredag :)
Det blir to her også i morgen :) Så du er ikke alene om det. Hehe.
Men jeg må stikke to ganger igjen både mandag og onsdag, så blir stikk på stikk her.
Har to 300 iE, så blir litt stikk :)

Ja, veldig spennende på fredag.

Ja takk begge deler ;) Kunne nok vært villig til å betalt litt mer for å slippe mer stikk enn nødvendig, sammenlignet med mange andre.

På forrige runde ville legen sette meg på lang protokoll pga sprøyteskrekk, men da sa jeg at han måtte glemme sprøyteskrekken min og tenke medisinsk. Så da ble det kort - og to sprøyter daglig - 22 tilsammen, så var veldig stolt :) Sitter dypt denne fobien.. men, jo - jeg klarer det!
Hva er den andre typen du tar forresten? For jeg vet at noen av dem kan du blande alt oppi den ene, for eksempel den jeg hadde.. som jeg forøvrig ikke husker navnet på :hilarious: begynte på c

Hva er den andre typen du tar forresten? For jeg vet at noen av dem kan du blande alt oppi den ene, for eksempel den jeg hadde.. som jeg forøvrig ikke husker navnet på :hilarious: begynte på c

Første runde hadde vi kort protokoll med Menopur og Orgalutran. Nå er det lang protokoll med kun Gonal F.

Første runde hadde vi kort protokoll med Menopur og Orgalutran. Nå er det lang protokoll med kun Gonal F.
Åja, nei da så!
Vet der er veldig vanlig i andre land å blande to i en slik at man bare får ett stikk nemlig :)

Det blir to her også i morgen :) Så du er ikke alene om det. Hehe.
Men jeg må stikke to ganger igjen både mandag og onsdag, så blir stikk på stikk her.
Har to 300 iE, så blir litt stikk :)

Ja, veldig spennende på fredag.

Såpass! Jaja, vi er nå godt i gang nå ihvertfall! :) For hvert stikk er det ett mindre! :D

Såpass! Jaja, vi er nå godt i gang nå ihvertfall! :) For hvert stikk er det ett mindre! :D
Det er godt å tenke på det :)
Og hvert stikk er verdt drømmen :)
Håper bare at den går i oppfyllelse. Men er verdt å prøve :)

Back
Topp