Golfer'n er hjemme igjen :-)

BlåBobler

Forumet er livet
Da har vi vært på en skikkelig golftur   

Først stod bare gutta å slo et par hundre baller fra ranchen, men jeg leste bok og spiste kvikk lunsj 

Så dro vi ut i Høysand å spilte minigolf sammen med svigerinne og svoger. Og jeg kom bare på NEST siste plass!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åhhh så glad for å se deg igjen altså!!!

Blåser det ikke hos dere eller???? Her blåser vi nesten bort her!! Går ikke ann å være ute!! [>:]

Hørtes ut som en koselig dag!! Syns dere gjør så masse morsomt sammen jeg!!! [:)]

Ja, vi prøver å finne på noe sammen ganske ofte. Det er litt viktig at vi gjør en del ting sammen med Jonas når jentene er borte og, for han er såååå sjalu...... Så vi må liksom jobbe ting på plass igjen de 14 dagene vi har han alene her..... Så det blir litt golfing, Eventyrland, Badeland, Sverigeturer og kino osv.... [:)]

Det blåser veldig her i dag også!! Men på golf-ranchen står vi inni en sånn "gapahauk" så der er det fint [:D] Sola skinner og med vindjakke klarte vi oss bra på minigofen også [:)] 

Hva har dere for planer i dag da, Schnuppa?

Ble plutselig borte jeg, men begynte med middag ser du!! Også måtte jeg se litt på Camilla og tyven og mimre litt [:D]

Men skal vi se... Er jentene borte i 14 dager? Hos faren sin da eller? Men har ikke jentene og Jonas samme pappa?
Innbilt meg det jeg da ser du.. [8|][:D]

ORIGINAL: fruluna

Ble plutselig borte jeg, men begynte med middag ser du!! Også måtte jeg se litt på Camilla og tyven og mimre litt [:D]

Men skal vi se... Er jentene borte i 14 dager? Hos faren sin da eller? Men har ikke jentene og Jonas samme pappa?
Innbilt meg det jeg da ser du.. [8|][:D]

Jonas har ikke hatt noen pappa siden han var 6mnd. (han HAR, men han bryr seg ikke) så pappa'n til jentene har på en måte vært pappa'n til Jonas også. Bare ikke på papiret....

Så når jeg og pappa'n til jentene ble skilt, ble det til at Jonas ble værende 100% hos meg ...[&o] JEG er jo glad for det, men han skulle nok gjerne hatt en pappa og.... Nå er Thomas veldig flink med han og Jonas har fremdeles kontakt med pappa'n til jentene, som bor rett borti gata her. Så han har jo farsfigurer så det holder. Men det tærer nok litt på han, for han VET at pappa'n hans ikke bryr seg om han... Han bor like i nærheten her og enser ikke sønnen sin i det hele tatt, stakkar..... Han er snart 35 år, er gift på nytt og har 2 nye sønner, den ene går på skolen til Jonas. Så han ser den ordentloge faren sin veldig ofte. Og det er nok ganske vondt for han.....

Den eneste konatkten de har er et lite besøk med gave på bursdagen og i jula.... [&o]

Og alt dette bare fordi pappa'n hans hater MEG......

Forferdelig trist at noen mennesker kan være sånn......

Uff, visste ikke at det var sånn jeg!! Stakkars Jonas da?? [&o]
Og herregud for en forferdelig mann da! Tenk å være sånn da!! [:@] Greitnok hvis du og han ikke går sammen, men han burde da vært voksen og mann nok til å ta ansvar for sønnen sin vel!! Og var han umoden den gangen han kom til, så er han nå iallefall gammel nok nå til å vite bedre!! [:@][:@]

Er jo flott at pappa`n til jentene og Thomas passer på han, men det kan vel aldri måle seg med en ordentlig pappa.. Stakkars, det må jo være fælt for han.. [:(] Og for dere også sikkert som ikke får gjort noe på en måte..

Var du gift med pappa`n til Hedda og Linnea eller?

Men hvordan føler han seg når jentene drar avsted med sin far da og han er igjen??

Min William har mast på pappa'n hele dagen i håp om å få ham med en tur på golfbanen. Men...måtte kapitulere gitt. I dag var ikke pappa'n mye tess gitt [&:]
Blir lenge til neste "sjøslag" med gutta ja!![>:]

ORIGINAL: fruluna

Uff, visste ikke at det var sånn jeg!! Stakkars Jonas da?? [&o]
Og herregud for en forferdelig mann da! Tenk å være sånn da!! [:@] Greitnok hvis du og han ikke går sammen, men han burde da vært voksen og mann nok til å ta ansvar for sønnen sin vel!! Og var han umoden den gangen han kom til, så er han nå iallefall gammel nok nå til å vite bedre!! [:@][:@]

Er jo flott at pappa`n til jentene og Thomas passer på han, men det kan vel aldri måle seg med en ordentlig pappa.. Stakkars, det må jo være fælt for han.. [:(] Og for dere også sikkert som ikke får gjort noe på en måte..

Var du gift med pappa`n til Hedda og Linnea eller?

Ja, vi var sammen fra 1999 og giftet oss i 2002. Ble separert i 2004 og skilt i 2005...... [8|] Men det var egentlig til det beste for alle. For vi passet overhodet ikke sammen. Gifta oss egentlig bare fordi vi fikk barn sammen (som ikke var planlagt), foreldra han er VELDIG gammelsdagse og nesten krevde at vi ble gift siden vi skulle ha barn.....
Når det en gang var sånn så fikk vi flere barn og kjøpte hus osv.... Vi hadde det egentlig veldig bra vi, men det var ALDRI kjørlighet inne i bildet..... [8|] [&o] Vi ble som venner til slutt. Og i så ung alder kunne vi ikke tenke oss å ha det sånn resten av livet. Uten å elske den man er sammen med, liksom.....

Så vi bestemte oss for å gå fra hverandre, for å prøve å føle litt på om vi kunne klare å finne de følelsene vi trengte.

Jeg flytta hjem til Sarpsborg igjen, da traff jeg Thomas..... Og da var det gjort..... [&:] Kjærlighet ved første blikk.....  Så det endte med separasjon mellom meg og jentenes pappa.

Nå er vi veldig gode venner og har en del kontakt pga jentene. Han har funnet sitt livs kjærlighet og har det veldig bra han også [:)]

Jonas synes det er greit at jentene drar til faren sin, for da vet han at han får oss for seg selv. Så det går egentlig veldig greit [:)] 

Men han prater ofte om at han synes faren hans er urettferdig.... Og han skjønner ikke at en pappa kan være mer glad i noen av barna sine og ikke en annen liksom..... [:(]

ORIGINAL: Nikki!

flinke golfer`n bobler=)

Hi-hi! Jeg er RÅ på minigolfbanen, ja!!  Nest sisteplass og greier!!!! STOLT!!  Hi-hi!

Back
Topp