goldpen

Tone_80

Gift med forumet
Snakka m ei ang galleblæra å hu fann ett utdrag fra nå medisinleksikon på nett der d sto at dæm kan "send" steinan ut i tarmen på ein måte å at man slapp å fjern heile blæra (d va kunn ved ytterst små tilfella dæm fjerna den), så bli spanande å hør.. Kansje den kan beholdes.. E litt gla i galleblæra mi føle æ [:D][:D]

Oi! Har jo heller ikke så lyst å kvitte meg men noe av inventaret mitt om jeg kan slippe... Blir rart å fjerne en del av kroppen[:(]

Men med denne metoden, er ikke sjansen for at det dannes nye steiner rimelig stor da? Er dette noe man har begynt med nylig, eller? Har ikke hørt om det alternativet, her er det kun snakk om å fjerne hele stakkars rukkelet[&:] Blir kikkhullsoperasjon, da. Skal være rimelig greit å komme seg etter, og man får bare 4 knapt synlige prikkearr i og rundt navelen.

ORIGINAL: goldpen

Oi! Har jo heller ikke så lyst å kvitte meg men noe av inventaret mitt om jeg kan slippe... Blir rart å fjerne en del av kroppen[:(]

Men med denne metoden, er ikke sjansen for at det dannes nye steiner rimelig stor da? Er dette noe man har begynt med nylig, eller? Har ikke hørt om det alternativet, her er det kun snakk om å fjerne hele stakkars rukkelet[&:] Blir kikkhullsoperasjon, da. Skal være rimelig greit å komme seg etter, og man får bare 4 knapt synlige prikkearr i og rundt navelen.

E nok stor sjanse for å få steina igjæn trur æ når man først ha vært plaga m d.. Mamma å fikk sånn operasjon å null plager rundt selve operasjon![;)]

Back
Topp