Godtesyk!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg er så godtesyk for tiden!!! :p
Søtsug ganske ofte.
Spiser sjokolade og snop. Etter ordentlig mat selvfølgelig. ;)
Når går det over????
Flere enn meg? :)

Det går aldri over:) blir bare verre:p

Hihi.
Det har jeg ikke hatt dette svangerskapet.
Men i går kjente jeg et lite sug etter noe surt godteri.
Så vi dro og handlet masse, nå har vi i noen uker om jeg er flink å porsjonere det litt ;)

Eg lider av godte syken :( :) Kan spise snop hele dagen for tiden,noe som ikkje er bra.. Men satt i går å tenkte for meg selv at når eg har født er slutt på brus og snop. Kan unne meg en liten sjokolade på lørdagen heller... Nå skal eg virkelig jobbe for å gjennomføre dette og komme meg litt ner til normal vekta mi

Eg lider av godte syken :( :) Kan spise snop hele dagen for tiden,noe som ikkje er bra.. Men satt i går å tenkte for meg selv at når eg har født er slutt på brus og snop. Kan unne meg en liten sjokolade på lørdagen heller... Nå skal eg virkelig jobbe for å gjennomføre dette og komme meg litt ner til normal vekta mi
Godt vi er flere! :)
Men sies jo at babyer hvor mor har spist litt sjokolade hver dag i graviditeten, er lykkeligere enn de som ikke fikk sjokolade! Stod en artikkel om det, se om jeg finner linken. :)

Jeg gleder meg som en unge til endelig kunne spise marsipankaker osv. etter fødsel, uten å tenke på rå egg osv. :)

Eg har lyst på sjokolade heeele tiden, men det smaker ikkje godt lenger :(
Ellers går det i en del chips og brus..:P

Godtesyk kan jeg skrive under på ja... Og nei,klarer ofte ikke å holde meg unna.....:-)

Hihi.
Det har jeg ikke hatt dette svangerskapet.
Men i går kjente jeg et lite sug etter noe surt godteri.
Så vi dro og handlet masse, nå har vi i noen uker om jeg er flink å porsjonere det litt ;)
Å porsjonere vet jeg ikke hva er, så må begrense innhandlingen :p

Posjonere? :p
Her går det ned på høykant! ;)
Idag klarte jeg å stoppe etter tre biter da. Crispo! Nam! :D
Men fikk litt lyst på surt godteri også nå, etter å ha sett bilde av den godteskålen.. :)

I kveld fikk jeg levert oreokake på døra fra peppes, og det etter jeg har ligget med spysjuka hele helgen :p

Da har man søtsug ja! Herlig! :-)
Håper du er bedre etter spysyken nå da! Hjalp det med oreokake? :-)
Halvekaka ligger fortsatt her, men skal nok få den i meg :) det morsomme er at det ble liv i den lille, så har kjent masse spark utenpå magen :) så resten av kaka må gjemmes til kjæresten kommer hjem fra kino:)

Halvekaka ligger fortsatt her, men skal nok få den i meg :) det morsomme er at det ble liv i den lille, så har kjent masse spark utenpå magen :) så resten av kaka må gjemmes til kjæresten kommer hjem fra kino:)

Så herlig! Gøy at den lille liker oreokake da! Da kan dere kose dere sammen på Peppes når den er større! Ti hi! :-)
Oreokake er jo så godt! Skulle ønske jeg klarte å bake det selv også.
Var det du som fikk oreo milkshake før fødsel også? :-)
Den må lages en dag! :-)

Så herlig! Gøy at den lille liker oreokake da! Da kan dere kose dere sammen på Peppes når den er større! Ti hi! :-)
Oreokake er jo så godt! Skulle ønske jeg klarte å bake det selv også.
Var det du som fikk oreo milkshake før fødsel også? :-)
Den må lages en dag! :-)
Det er kjempe gøy :)
Det er faktisk ganske enkelt å lage selv, men det orket jeg ikke i kveld:)
Nope, det var ikke meg :)

Jeg er normalt VELDIG godtesyk når jeg ikke er gravid, men nå er jeg veldig lite ;) Kjæresten kjøpte en STOR godtepose i går kveld, jeg rørte ikke mye og du kan banne på at den hadde så og si vært tom om jeg ikke var gravid :P hehe..

Jeg har heller ikke vert godtesyk noen av gangene.. Men jeg må alltid ha NOE... Så blir ofte enkelt... Jeg hadde det i ammingen derimot... Levde på djokolade i 10mnd med begge to...:/

❤ 00- gutt
❤ 09- gutt
❤11-gutt

Back
Topp