Godtesyk ! ! !

Jorlin86

Betatt av forumet
Har stadig lyst å stappe inn med mat eller snacks! Virker ikke som kroppen får nok av noe.. Hver gang jeg sitter med magen full av godter får jeg skamdårlig samvittighet ovenfor lille gullet som ikke har annet valg enn å spise det jeg spiser... I dag gikk det plutselig opp for meg hvor sinnsykt det må se ut da jeg står med skjea i nugattien for femte gang i dag!

Noen som har tips og råd til hvordan jeg skal klare holde meg unna sukker og annet usunt?? Vær gjerne strenge, trenger et spark bak...

Det som hjelper best her i huset er rett og slett å ikke ha noe godteri tilgjengelig... 
Har vi noe syns jeg det er veldig vanskelig å holde seg unna. Evt. ha mye frukt og spis om du har lyst på et eller annet. 

Jeg er også godtesyk, og spesielt på sjokolade må som jeg okke kan spise det da lillen reagerer og får vondt i magen... Men holder med forrige "taler", ha mye frukt hjemme og kanskje hvis du liker/tåler det, gulerøtter/ andre grønnsaker (spises uten dip!) og godt knekkebrød (jeg personlig liker Ryvita sine, spesiielt det med sesamfrø)

Jeg sliter sinnsykt med samme problemet, Jeg står på vekta og lurer på hvordan i huleste jeg skal komme ned i vekt mens jeg spiser sjokolade. Jeg kan gå i butikken og kjøpe med en sjokolade fordi jeg var flink til å ikke kjøpe sjokolade i den forje butikken jeg var i. 
Jeg jobber med selvkontroll der altså. Nå har jeg klart 2 dager uten noe som helst og det føler jeg er både bra og jeg føler meg litt lei meg for at jeg ikke skal få lov til å spise noe. Her gjelder rett og slett totalt godtefritt!!! 

Back
Topp