Godtesug og zumba fitnes...

Sweetbabyblue

Forumet er livet
Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg[:o]

Prøver å gå ned i vekt og beveger meg veldig mye men spiser så utrolig mye godt så det hjelper lite[>:]
Jeg ammer og det hjelper ikke på suget akkurat. Har prøvd frukt og grønnsaker men sjokolade er jo bare såååå
mye bedre[X(]

Noen tips??

Lurer på om jeg skal prøve zumba fitnes? Noen som har prøvd det? Ser jo sinnsykt morsomt ut[:)]

føler me deg!!! sjokolade er digg!! ingen over ingen under eller vedsidenav.. hihi..

må bare ikke kjøpe sjokolade å være streng med seg selv.. tru det er det eneste man kan gjøre egentlig [&:]

Vet du, du er bare nødt til å prøve å kutte ut sjokolade i noen uker så gir suget seg. Jeg var superavhengig av sjokolade. Men så måtte jeg bare slutte pga slanking og nå har jeg ikke det suget lengre. Nå tillater jeg ikke meg selv en bit engang for jeg er redd for at jeg skal bli avhengig igjen. Spiser heller andre goder som jeg føler jeg har kontroll over. [:)]

Slutte å røyke var lett i forhold til å slutte med sjokolade[8D] Nå har vi ikke noe godt i huset så jeg måååå la vær å dra i butikken, får vaske vinduene så jeg får tenkt på noe annet[8D]

jeg har kjøpt det, og syntes det er kjempe morsomt, svetten renner som bare det [:D], men det står at man skal følge riktig kosthold også, og jeg har jo litt problemer med det altså.... sjokolade er jo bare så godt [:)]

jeg skal si opp abm mitt på friskhuset, å kjøpe zumba[:D] ser bare SÅÅÅ artig ut[:D]

Jeg sliter også så mye med sjokoladesuget, men har funnet ut at nutrilett sjokoladen er vertfall et bedre alternativ når jeg absolutt MÅ ha, som er så å si hver dag[&o]

Back
Topp