Godtestopp

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Noen som er med på et lite godtestopp?
Jeg sliter litt med å slutte med snopet...så fort ting ikke er så kult(som idag..vært en skikkelig drittdag!!!) så er det frem med snop med engang! veldig dumt! spesielt siden vekta ENDELIG hadde begynnt å gå ned og..Jeg som var så godt igang med godtestopp..

Fra imorgen starter jeg hvertfall med 30 dager helt uten snop!!!

Nr 3 i august 2011 skrev:
I`m in! emoticon

Så bra! for jeg har ikke kommet igang med det enda...hehe...
prøver fra imorgen!! måå bare klare det!!:)

Det klarer vi vettu emoticon Jeg synes at jo lenger man går uten å spise godis, jo bedre blir det med søtsuget. Jeg er ikke så veldig god på å begrense meg. Så det blir alt eller ingenting.. hehe! 

jeg er så med!!!:D

Det klarer vi vettu emoticon Jeg synes at jo lenger man går uten å spise godis, jo bedre blir det med søtsuget. Jeg er ikke så veldig god på å begrense meg. Så det blir alt eller ingenting.. hehe! 

jaa, vi skal klare det sammen:)
Veldig rett det du skriver..har det på samme måte her...hehe...Men har klart meg TO dager uten nå...gjett om jeg er stolt! haha;)
hvordan går det der?

Fru.Maja skrev:
jeg er så med!!!:D

supert!=)
hvordan synes du det går da?:)

jeg kan skryte på meg å klart å motstå browniekake igår!! ooog melkesjokolade!!!
Det var hardt , men jeg klarte det!!=)
Og idag har jeg motstått is og kjeks!!
Nå forventer jeg et bra tall på vekta fredag!!
Ellers har jeg blitt helt hekta på vannmelon..Det hjelper myye på søtsuget=)

Jeg er med fra idag :)

seks skrev:
Jeg er med fra idag :)

så bra! lettere å holde seg til planen om man er flere om det synes jeg;)

Jeg er såååå med!!
Jeg er også alt eller ingenting, frokost idag = stor ostepop!! Tok meg i nakken og trente 40 min etter det. Så nå er det full stopp!

Og igårkveld kom gubben hjem med en pose ostepop, + sjokolade fra dagen før i ei skål.
Jeg motsto! yes!
Har ellers vært veldig flink med kostholdet...Ikke trent så mye som jeg pleier, men blitt ei økt hver dag hvertfall..
SPENT på vekta!!!

Cathrine_86 skrev:
Jeg er såååå med!!
Jeg er også alt eller ingenting, frokost idag = stor ostepop!! Tok meg i nakken og trente 40 min etter det. Så nå er det full stopp!

Så bra! åå..ostepop er godt da!! farlig å ha det i hus! hehe
Bra gjort du trente etter du spiste det da..det hjelper jo på=)
Heier på deg! dette klarer du =)

MaiSeptAugSkatt skrev:

jaa, vi skal klare det sammen:)
Veldig rett det du skriver..har det på samme måte her...hehe...Men har klart meg TO dager uten nå...gjett om jeg er stolt! haha;)
hvordan går det der?

Her går det bare bra :-) Keep up the good work emoticon

ikke spist godis siden søndag nå...og godtesuget er igrunn borte...:D
Det som og er litt rart er at jeg har slutta med pepsi max hver dag også...hehe...det er jeg egentlig avhengig av! Men nå frister vann så mye mer!! slik må det gjerne fortsette;)

Fy saa flinke dere er!!!!!!! Jeg skulle gjerne blitt med, men jeg er litt sann at jo mer "forbudt" det er, jo mer vil jeg ha det! Spiser ikke saa veldig mye godis lenger, og er ikke villig til aa gi opp fredagskosen min :) Men onsker dere all lykke til!! Dere er flinke! :)

Linkydonk skrev:
Fy saa flinke dere er!!!!!!! Jeg skulle gjerne blitt med, men jeg er litt sann at jo mer "forbudt" det er, jo mer vil jeg ha det! Spiser ikke saa veldig mye godis lenger, og er ikke villig til aa gi opp fredagskosen min :) Men onsker dere all lykke til!! Dere er flinke! :)

Ja, føler meg litt flink nå altså..Det rare er jo at jeg ikke har lyst på godteri lenger..og det har bare gått 4 dager! Lover jo bra det;)
Men vannmelon derimot..er blitt helt hekta!! hehe..og smootie også...mmmm...
Samtidig så tenker jeg litt som deg...om man er for strenge mot segselv så ender det ofte i en kjempesprekk..Men jeg var bare nødt å stoppe helt med det nå..vekta har nesten ikke bevegd seg nedover siden jul..Har vært som den jojoen:/ derfor bestemte jeg meg for å kutte godis helt ut en periode,,,:p
Så får jeg bare håpe jeg ikke sprekker da..og at vekta fortsetter nedover:)

MaiSeptAugSkatt skrev:

Linkydonk skrev:

Ja, føler meg litt flink nå altså..Det rare er jo at jeg ikke har lyst på godteri lenger..og det har bare gått 4 dager! Lover jo bra det;)
Men vannmelon derimot..er blitt helt hekta!! hehe..og smootie også...mmmm...
Samtidig så tenker jeg litt som deg...om man er for strenge mot segselv så ender det ofte i en kjempesprekk..Men jeg var bare nødt å stoppe helt med det nå..vekta har nesten ikke bevegd seg nedover siden jul..Har vært som den jojoen:/ derfor bestemte jeg meg for å kutte godis helt ut en periode,,,:p
Så får jeg bare håpe jeg ikke sprekker da..og at vekta fortsetter nedover:)

Det ser jo ut som det kommer til aa gaa kjempebra da, naar du ikke er sugen lenger! :) Det har nok mye med tankegangen aa gjoere, saa dette klarer du uten problem! Vannmelon og smoothie er jo suverene erstattninger da! Og saa utrolig godt! Jeg kjopte en hel vannmelon for et par uker siden, gikk ned paa hoykant! ...nesten iallefall! ;)

~Frøken Lykkelig~ sin godtestopp!

4/30

Back
Topp