Jandia Glad i forumet 7 Nov 2005 #1 Nå har jeg sååååååååå lyst på noe digg at jeg nesten tror jeg går på veggen her. HJEEEEEEEEEELP!!!!!!!
Nå har jeg sååååååååå lyst på noe digg at jeg nesten tror jeg går på veggen her. HJEEEEEEEEEELP!!!!!!!
Jandia Glad i forumet 8 Nov 2005 #4 hehe, jeg prøver å motstå fristelsene!! Men joa, narvesen er ikke så veeeeldig langt unna nei. Gleder meg til Kiwi åpner... hehehe [:D]
hehe, jeg prøver å motstå fristelsene!! Men joa, narvesen er ikke så veeeeldig langt unna nei. Gleder meg til Kiwi åpner... hehehe [:D]
Pondus Elsker forumet 9 Nov 2005 #5 Når og hvor skal kiwi åpne? Har ikke fått med meg det jeg. Hadde vært deilig å slippe den #x% prix snart.
Når og hvor skal kiwi åpne? Har ikke fått med meg det jeg. Hadde vært deilig å slippe den #x% prix snart.
Jandia Glad i forumet 10 Nov 2005 #6 Coop suger ja... Skal komme Kiwi der som den andre coop-butikken lå. Skjønner? Den som ble lagt ned i sommer en gang...
Coop suger ja... Skal komme Kiwi der som den andre coop-butikken lå. Skjønner? Den som ble lagt ned i sommer en gang...