Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
godteriesker i bryllup? Hvor vanlig er dette egentlig..? :) En stundt til vi skal gifte oss,men sitter på nettet og ser litt,mange som snakke om godteriesker til gjestene...
Hadde dere dette og hva hadde dere oppi? :)
Vet ikke hvor vanlig det er her i Norge - men har vært i et utenlandsk bryllupp og da fikk alle gjestene en boks med sjokolade oppi som en takk for at vi kom.. [:)]
ja,som en liten gaveeske... :) nei,jeg vet ikke jeg om det blir aktuelt for våres del....Men ville bare høre noen meninger og om hvor vanlig det var...
i et bryllup jeg var i så hadde de lagt ut lovehearts på bordene, så folk kunne plukke selv om de ville ha. var sånne spesielle loveheart som kun omhandlet bryllup som de hadde bestilt.
jeg synes gjestene får nok i et bryllup, så de trenger ikke en godepose... de får jo gratis forrett,middag og kaker og åpen bar (som oftest) - og det koster jo brudeparet mer enn nok.
vi var i bryllup der det var ei lita eske med loveharts og en liten "opplysning/visste du at" om en av de andre gjestene med bordet.(for å få i gang samtalene) eskene var bordkortene:)