Godteri

*snart2barnsmamma*

Elsker forumet
Herregud...jeg måtte gi etter for søt suget nå!! Kjøpte meg lakris og en liten sjokolade[;)] Får dårlig samvittighet av å spise godteri,men men...får unne meg litt kos[:)]

litt lakris og en liten sjokolade gjør vel ikke så stor "skade" [:)] sitter og kjemper mot lysten til å hente meg en liten sjokolade i skapet selv!! *fy på lanken* [8D] 

får gå å finne meg plommer istede... hehe

KOOOOOOOOS DEG!!!

Jeg har faktisk ikke lyst på godis lengre[:)]
Synes det er herlig, for da jeg gikk med Alexander så snavlet jeg hele tiden[&:]

ÅHHHH, jeg elsker sure smågodt for tiden!!!!! Man må bare gi etter syns nå jeg...Men det som er litt spesielt, er at jeg elsket cola før....også grua jeg meg til å slutte når jeg ble gravid...men heldigvis har jeg ikke lyst på det i det hele tatt...SPRØTT!!!

Sliter med å holde fingrene av fatet om dagen jeg også....., pokker også -jeg som ikke har hatt lyst på tidligere. Er nødt til å handle inn masse druer og plommer i morgen -det er hvertfall bare sunt [:D] 

Her er det druer, norske epler, kålrot og eplejuice som er det store for tiden - dvs det eneste som frister noe som helst. Fornøyd med lystene mine sålangt! [;)]

Back
Topp