Godteri

H-40483649

Flørter med forumet
Hei!
Lurte på hva slags forhold har dere til godteri i første trimester? Hvor mye og ofte spiser dere? Og hva? Sånn sunn 99 prosent mørk sjokolade eller potetgull og smågodt? :D Har sjukt lyst på yogurtnøtter heletiden. Det e jo ei nøtt inni der, den e vel sunt haha (jah...jeg vet..)
 
Potetgull og smågodt! :) men nå har jeg vært så kvalm de siste ukene at ingenting søtt frister. Potetgull kan gå, ellers er frukt digg!
 
Har ikke greid å spist noe søtt eller med mye fett i så potetgull går heller ikke :sorry: Er veldig glad i godteri så det er trist.
 
Jeg er veldig, veldig god på å spise godteri så prøver å begrense det til fredager og lørdager.. Elsker kombo av søtt, salt og surt! :happy
 
Holder et normalt kosthold, med nødvendige endringer såklart :) (mindre lakris, ikke brie osv)
 
Her må jeg bytte lakris med sjokolade. Men har mye mindre søtsug etter jeg ble gravid enn før. Egentlig noe som er helt greit
 
Jeg fikk økt søtsug helt i begynnelsen, men nå har kvalmen meldt sin ankomst - så det begrenser seg naturlig. Prøver å holde godteriet og brusen til fredag/lørdag slik som før graviditeten.. Jeg elsker godteri så det kan fort gå over stokk og stein om jeg ikke passer på.. :sorry:
 
Kvalmen begrenser hva jeg orker å spise. Men akkurat nå er jeg fysen på surt godteri.
 
Spiser godteri i helgene. Kan ta meg en bit godteri i ukefsgene såklart men det er ikke store mengden. Er mer gira på frukt
 
Back
Topp