Godteri

September16

Glad i forumet
Etter du ble gravid. Hvor ofte spiser du snop?

Sjeldnere enn før, så og si ikke nå mot slutten, får halsbrann bare jeg ser på sjokolade :(

Nesten hver dag :/ Riktignok ikke enorme mengder hver dag, men vi har alltid litt i skapet, så det et lett å bare gå å plukke seg noen biter.. Men har skjerpa meg etter nyttår da, nå har vi alltid frukt stående på bordet, så det skal være like lett å ta seg et eple ;)

Spiser nok oftere, hvortfall nå mot slutten. Men mengdene er mye mindre fordi jeg blir så fort mett.

Spiser vel litt 1-2 ganger i uka, men I mindre mengder enn før. Blir fort kvalm i svangerskapet, og vil heller ha salt enn søtt (utenom sjokolade, det er alltid godt)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sniker fra februar her :) Smågodt har jeg nesten ikke rørt på mange, mange måneder! Begynte plutselig å få så vondt i magen av det, pluss mye vondt! Så regner med at magen ikke likte alle E-stoffene osv! Men sjokolade har jeg ikke noe problem med :)

Aldri spist så mye godteri, usunn mat og vært så inaktiv og lagt på meg så lite som etter jeg ble gravid.

Rørte ikke godteri og usunn mat før jeg ble gravid. Hadde feks aldri smakt frossenpizza...

Jeg spiser litt godis eller rester av julekaker til kaffen f.eks ;) jeg går hjemme hver dag, og har et voldsomt søt behov. Prøver å stilne det med frukt, og tyggis ;) ska ikke være så lett bestandig.

4-5 dager i uka. Ikke mye, men må ha litt. Før jeg ble gravid var det kanskje 1-2 ganger i uka. Har litt dårlig samvittighet, men siden jeg ikke har lagt på meg mer enn normalt, så tar jeg det ganske med ro. Prøver å "gjøre opp for meg" ved å spise mer grønnsaker:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spiste ingenting godteri før jul, pga kvalmen. Men i jula og nå etterpå blir noen biter hver dag på kvelden. Får også halsbrann eller blir kvalm, så det blir ikke mye før det sier stopp. Men tar gjerne litt frukt og nøtter hvis vi har det. Jeg drikker ikke saft eller brus.

Back
Topp