Godteri!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva er det beste godteriet dere spiser for tiden?
Eller har dere sluttet helt å spise snop?
Merker jeg er litt godtesyk her jeg sitter. :-)

Første veka var jeg veldig snopesjuk, men nå er det bare frukt jeg trykker i meg om trangen skulle komme( som den gjør mangen ganger daglig) hehe, men hva jeg spiste var ikke så nøye, alt jeg kunne grave frem av skaper og skuffer på kjøkkene xsmile9

Jeg har ikke noe lyst på godteri for tiden, litt kjedelig egentlig. Også er det jo snart jul, og da har jeg jo lyst til å spise sjokolade og annet godteri.

Første veka var jeg veldig snopesjuk, men nå er det bare frukt jeg trykker i meg om trangen skulle komme( som den gjør mangen ganger daglig) hehe, men hva jeg spiste var ikke så nøye, alt jeg kunne grave frem av skaper og skuffer på kjøkkene xsmile9

Hi hi! :-)
Tror det går litt i bølger jeg, dette med å være godtesyk. :-)

Heller frukt enn godteri!

Her varierer det fra dag til dag hva jeg har lyst på. Det jeg spiste i går trenger ikke smake i det hele tatt i dag :p
Men er mer saltsugen enn søtsugen da.
Og ja surt godteri :D Mmmmmmm

måtte slenge julemarsipan pølser oppi handlekurven i dag.... ellers dundersalt

Jeg har aldri vært noe søtsugen egentlig.. Men nå om dagen har jeg så lyst på ristet brød med nugatti :oops: hihi.. men tenker at hvis jeg spiser et par skiver i uka, så er vel det bedre enn snop hver dag? :rolleyes: :p

Surt smågodt....... Åh!! har sånne "kjempeklump" jordbær i veska på jobb...... De redder ubehagelige stunder i løpet av dagen ;-) Er meeeeget godtesugen generelt for tida.... :-S

Ikke så veldig godteri sugen. Mere på pizza og toast og pomfritt ! Salte ting. Har ejg lyst på noe så er det SJOKOMELK å kakao !!

Bergene melk med smørbukk <3

Er ikke så veldig godtesjuk, men har DILLA på cheesdoodles!!! Holdt på å begynne å grine når hundepelsen hadde spist opp bollen min i dag haha:p

Back
Topp