Godteri og potetgull

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Jeg var bestemt meg for å ikke spise godteri eller potetgull før babyen er ute.
Noen andre som tar utfordringen?

:) jeg er motivert til 1000 :)

Jeg er optimist og hiver meg på! Er jeg fremdeles gravid,så blir det 0 godis og chips+brus på meg resten av svangerskapet!

Vi er vel i samme båt. Jeg har småblødd siden tirsdag. Ons, tors, fre har det bare vært "mørkt gammelt blod" men er liksom så lite at jeg trur og håper at alt er i orden. rekker som sagt ikke noe lege besøk før ferien.
Gøy at du er med på anti godis/pottis :)

Ikke sjangs.

Jeg skal begrense det, men ikke kutte det.

Vet ikke kutte ut hele svangerskapet. Men helt klart spise mye sunnere!!!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Uff, har akkurat spist mye sjokoladekak *småkvalm* har ikk sjangs jeg :confused: Dere er flinke......!!!!!! :smiley-ashamed008 :)

Er ikke så glad i godteri egentlig, men tror ikke jeg kommer til å klare å holde meg helt uansett. Skal spise normalt sunt :)

Flinke dere er!
Klarer nok ikke å kutte helt, men gjøre som jeg gjør til vanlig. Sunt og variert kosthold med kos i moderate mengder.
Ikke lyst til å gå opp 25kg denne gangen, så må være bevist på kosthold og fysisk aktivitet så lenge det lar seg gjøre.

Jeg blir med :-D

Er veldig glad i sjokolade fra før, måtte altid ha en stor plate liggende i kjøleskapet, men etter jeg ble gravid så har sjokoladen smakt pyyton (som svidd kaffe eller no), så mistet lysten og bestemt meg for å klare å holde meg borte fra potetgull,sjokolade og brus :)

Har begynt og være bevisst på mat, og har byttet ut saft med vann (innimellom kan jeg ta fun saft), salat til middager og kuttet ut fet mat :)

Jeg gikk opp bare 9 kg i forrige svangerskap, men da spiste jeg litt godterier, usunn mat, var ikke bevisst, og fikk en liten jente så vet ikke om det har noe å si dette svangerskapet, men hjelper til å holde seg sunn iallfall..

godis og brus (som jeg sjelden drikker uansett) er jeg med på, men litt chips iblandt synes jeg er greit:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har alltid spist masse sjokolade, potetgull og cola - men de siste ukene har det ikke vært så godt, og colaen har ikke hjulpet på halsbrann heller... men tør ikke love noe for åtte måneder til :)

Føler ikke at det er så problematisk å kose seg en lørdags kveld, så lenge man kutter ut brus/godteri/potetgull/junkfood de 6 andre dagene i uka. Nå innebærer ikke dette store livsstilsendringer for min del. Har vært verre å ikke drikke kaffe og måtte sitte ved siden av samboeren som koser seg med en kald øl. Men jeg er flink til å tilpasse meg når jeg har et mål.

Brus og potetgull skal jeg nok greie meg uten, men sjokolade? No way. Ikke vits å prøve engang. Men skal forsøke å begrense inntaket til helgene da :-D

Back
Topp