Godteri moms

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
er det flere som spiser mye kaker, kjeks og godis? Føler jeg spiser alt for mye. Lurer på om dette er årsaken til jeg venter stor baby. Jeg selv har ikke lagt på meg mer enn jeg må.

De siste ukene har vært litt ille ja! Har ikke lagt på meg annet enn på magen, men sf-målet ligger litt høyt. Jordmor tror dog det er fordi hu ligger så veldig høyt opp i magen da.

Jeg putter nok i meg litt mer enn jeg har godt av :-P Ikke gått opp noe særlig mer enn det jeg skal, og ligger og litt høyt på sf-målet, men som Vapp, så ligger han ganske høyt enda. Men blitt flink til å bytte ut hvitt sukker med frukt da, for det meste :-)

Her går det veldig opp og ned. Noen dager klarer jeg ikke å stå imot og andre dager klarer jeg å holde et Sundt kosthold ☺️

Blir en del søtsaker ja.. Men nå er fokuset mitt på å spise i det hele tatt. Har null matlyst, så det som frister går ned:)

Å ja! :P det går ned altfor mye, hele tiden! Tar heller en skål med is enn å lager en kakskive liksom ;)

Noe så inn i granskauen mye også om jeg ikke virkelig tar meg selv i nakkeskinnet! Eier ikke selvkontroll, så må jo bare la være å kjøpe godteri hvis ikke går det ned på høykant! Jeg spiser alt søtt som kommer i min vei og mye mer enn jeg pleier.. :bag: Prøver å være flink, men det er ikke så lett gitt :p

Jeg har også slitt veldig med søtsug de siste ukene! I begynnelsen hadde jeg absolutt ikke lyst på noe søtt, og det varte vel frem til sommeren. Men etter ferien var slutt har det vært ekstremt. Prøver å holde meg unna, men det er skikkelig vanskelig noen dager :P

Glad jeg måtte kutte sukker 100% fra desember ifjord pga allergi og betennelser med tanke på graviditeten eller så hadde jeg nok god i en godteri skål xD

Glad jeg måtte kutte sukker 100% fra desember ifjord pga allergi og betennelser med tanke på graviditeten eller så hadde jeg nok god i en godteri skål xD
Hadde det ikke vært for sv.diabetesen, så hadde jeg også bodd i godteskåla. ;-) Har virkelig null selvkontroll til vanlig.

Måtte ha litt bamsemums mens jeg leste tråden... Blir alt for mye søtt, men tror det går på at jeg endelig er sluttet å bli dårlig av absolutt all mat.

Back
Topp