Godteri du savner *insp*

Tonetrollet

Elsker forumet
Er det noe godteri du savner? Godteri som ikke finnes i Norge lenger?
Legg gjerne ved bilder!

Savner Soho sjokoladen og salte ufo!!:-)

Molekyl-dropsene som var i TV-Godtposene. Rød eske med fargerike drops =) Sikkert mye, men også Soho-sjokoladen som du nevner [:)] Kommer sikkert på mer [:D]

ei raud klubbe som var i ein barne tv godtepose på slutten av 80 tallet, der var også ein tynn lita sjokoladeplate som var så god (trur det var en raud donaldpose), savna riegel sjokoladen, rox posen med bringebær rox hmmm...

Torskeøyer (tror det het det) hvite runde sukkertøy med rosa som pupill. Med salmiakk pulver i. Blå pose. Men aller mest DRACULA-KJÆRLIGHETEN! Oval flat lakris kjærlighet...

dinna sjokoladen der va god ja BelleHelene [:)]

Bellehelene: åååååh, det var favorittsjokoladen min når jeg var mindre!!! *savn*

Også vil jeg ha tilbake SchokoBons
(hamstrer masse i sverige)

Dracula tyggis om nokon hugsar dei??? og bugg!!!! ikkje den dei selger no men den gode gamle[:)][:)]

Det her er den DUMMESTE tråden noensinne!!! [8|]

*Sikle på tastaturet* Jeg har lyst på godteriiiiii [X(]
(så godt at mamma kommer opp med esken min fra goodcandy.no etterpå!! [:D] )

de pingvin dropsene en kjøper på texfrien,,, de harde lakris bongene til å suge på.. nam nam ... min kjære søster har vore på tur nå så eg skall få meg slike[:D]

ORIGINAL: BelleHelene

Disney sjokoladen og snack pack              *savne*

sign! disney sjokolade var noe a d beste jeg visste da jeg var lita!!! syntes GODT den kan komme tilbake ja [;)]

BANAN BUGG!!
Og de lyserosa froskene(?) i Tv-godt-posene!

ORIGINAL: sorciere_

MÅ dåke minne meg på tapt godis?:P

Sorry...[8D][8D]

ORIGINAL: Fragle
BANAN BUGG!!
Og de lyserosa froskene(?) i Tv-godt-posene!

JA[:D]

ORIGINAL: Chiapjusk

Det her er den DUMMESTE tråden noensinne!!! [8|]

*Sikle på tastaturet* Jeg har lyst på godteriiiiii [X(]
(så godt at mamma kommer opp med esken min fra goodcandy.no etterpå!! [:D] )

Sorry...[8D][8D]

corny poetgull, rigel sjokoladen, fottie is og disney sjokoladen :)

Jeg savner også Salte Ufo!!!Mmmmmm...

Og så savner  jeg søtsild - de hadde det ei stund av samme merke som det finnes saltsild og sursild. Spesielt de røde søtsildene var såååå gode[8D]

Savner Soho sjokoladen, disney sjokoladen, molekyldropsene, bugg, en rosa bonbon kjærlighet med grønt papir, store ovale rosa drops med pulver inni, små gule sitrondrops fra smågodthylla. Fantes i begynnelsen av 90 tallet trur det kostet 10 øre for et drops. De fantes også med blåbærsmak tror jeg.

Får vann i munnen når jeg tenker på de sure gule dropsene

Den orginale krutt tyggisen...svart smurf....hm sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farta hehe [:)] zoo pastiller !

Finnes stupedama pastiller ennå?

Back
Topp