Godteposer i bursdag

Rosinboks (sånn liten), en smoothie (sånn pose), en kjærlighet, en ballong, et godiskjede (sånn med sukkertøy på), tyggiskuler (fra stor pakke kjøpt på nille), bruspulver (fra stor pakke fra nille) og seigmen :p

Kanskje mye men vi har kjøpt store pakker av alt på europris eller nille og ikke endt på noe stor sum sammenlagt :)

Ofte blir det en kjærlighet, en liten sjokolade, tatoveringer, såpebobler og rosiner.

Litt sjokolade og noe annet jeg finner som er smått.

En smurfeboks eller lignende, kjærlighet, gullmynter, en liten fox og noen smågodtbiter.

Innpakket godteri, en sjokolade, kjærlighet, Smarties, smurf, fox osv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpte som regel sjokolade, slikkepinne, tatovering, ballong, tyggi, hårstrikker/klemmer og sånt noe.

Men slutta når unga ble sinna fordi det var for lite oppi :p Storkrevende unger altså og en provosert mamma. Dårlig kombo.
Minste hadde jeg også oppi ringer og klistremerker nylig. :)

Til 6årsdagen ble det hjemmelaget marshmallowpop (marshmallow på pinne med candymelt utenpå pyntet som legomenn), en kjærlighet, trolli (?)pizza, algrens biler og en smartiesboks

Til 6-årsdagen var det vel en tatovering, en ballong, en slik bråkete ting til å blåse i (hva heter det igjen?), en pastilleske, noen fruktkarameller, kanskje et par seigmenn. Til 7-årsdagen var visst godteposer helt ut, det er visst litt for barnslig. :rolleyes:

Smågodt :)

Vi har kjøpt smågodt som regel de gangene vi har hatt det.

Men nå har vi funnet ut at det er like populært, og ikke minst mindre jobb, å sette ut skåler med godteri og potetgull på bordet sammen med kakene. :-)

Og det har ikke vært noe spm om godtepose eller noe

Vi har enten noen biter smågodt eller så har vi hatt kjærlighet, noen fruktkarameller, noe skumgodteri, noe frukt pastiller. Helt sikkert noe mer jeg pleier å i. Men alle får likt så det må være melkefritt.

Bruker å kjøpe en pose nonstop, risbrød, som jeg fordeler likt i posene og smurfe pastiller i tre pakk (og så mange som jeg trenger, til en eske til hver) og kanskje jeg putter i litt Potetgull eller popcorn. Holder i massevis for mine jenter :)

Jeg har hatt klistremerker, små fargeblyanter/tegneblokker, div innpakket smågodt, viskelær, hårstrikker, morsomme sugerør o.l. kjøper litt smått på søstrene Grene.

Vi har kjøpt smågodt som regel de gangene vi har hatt det.

Men nå har vi funnet ut at det er like populært, og ikke minst mindre jobb, å sette ut skåler med godteri og potetgull på bordet sammen med kakene. :)

Og det har ikke vært noe spm om godtepose eller noe
Det fungerer fint når man er hjemme , vi skal være ute

Brukte det ikke til bursdag, men Søstrene Grene har masse moro stæsj til sånne poser. Småbøker, penner, såpebobler, ballonger etc. Billige greier men mer spennende enn bare godteri. Selv om vi puttet oppi en klubbe og litt annet godt også :)

Back
Topp