Godtelov...

Klesklypa

Gift med forumet
Er det noken som vil være med på godtelov her inne??

Eg må seriøst gi meg med alt snopet no!![>:]
Har spist kaker eller snop KVER DAG siden Maria blei født[:o]
og det er ikkje akuratt snakk om en sjokoladebit til kaffen heller... snakker STORE mengder... off..
MEN no må det ta slutt!!

Fleire som vil vere med??
Ingen snop, kaker eller søtsaker i ukedagene, men lørdagen er fri til Fråtsing[:D]

Tror eg trenger noken til å motivere meg, og som eg kan stå til ansvar for[;)]

(begynner på mandag seffers...[:-])

Ej skulle gjerne blitt me, men veit me mej sjøl at ej ikkje he sjangs i have til å bli me [:o]

Blir nok slik so han BT i Tangerudbakken so fjoksa me matdagboka [8|]

HAHA[:D]
eg begynte egentlig dinna uka eg da....
har klart å la være å kjøpe meg snop, men det har blitt mange brødskiver med nuggati for å si det slik[:o]
og det er vel strengt talt litt juks..
*gomle innpå ei nuggatiskive mens eg skriver*

ORIGINAL: Klesklypa

og det er ikkje akuratt snakk om en sjokoladebit til kaffen heller... snakker STORE mengder... off..
MEN no må det ta slutt!!

Ingen snop, kaker eller søtsaker i ukedagene, men lørdagen er fri til Fråtsing[:D]

JA! Jeg er sååå med på den :D Har egentlig klart meg gaaanske bra, men nå begynner suget å komme tilbake. Å jeg trenger noen til å motivere og holde meg i nakken :D Så jeg vil gjerne være med! [:D][:D][:D]

FLOTT!!![:D][:D]

eg skulle vert med om det ikkje var for at g ikkje stoler på meg sjøl... :peg ville juksa! 

ååh, hadde jeg hatt mer viljestyrke så hadde jeg blitt med!
Eller.. Hva med bruuuus? Er det lov ? [8|]

Ej skulle gjerne blitt me, men veit me mej sjøl at ej ikkje he sjangs i have til å bli me

Blir nok slik so han BT i Tangerudbakken so fjoksa me matdagboka

Ehm. Jeg har IKKE spist godteri! [8|]

begynte faktisk for en stund siden, og det tar bare neon få dager før man syns det er helt ok. og når helga endelig kom hadd ejeg ikke lyst på alt jeg trodde.

et godt tips er å ta en kakaokopp eller te dersom det blir for hardt i starten[:)]

lykke til til alle som begynner nå[:)]

Jeg kan bare gi opp å være med på et slikt prosjekt... I dag har jeg raidet rema 1000's utvalgt av påskesnop til halv pris. Du vet de 4-pakningene med sjokoladeegg med kremfyll..? Jeg kjøpte kun 6 pakker, men det var fordi jeg skammet meg over å ha kun snop i handlekurven (så for syns skyld plukket jeg med meg 2 glass pesto, 2 tomatpurè og litt champignon)... Jeg hadde egentlig planer om å raske med meg minst 10 pakker... Menneh... Tok noen poser med dragerte marsipanegg og litt ymse diverse annet i stedet [8|]

Sorry at jeg ikke kan joine, men jeg har et uhelbredelig sukkerkick som er fullstendig ut av dimensjoner. I'm DOOOOOMED, I tell ya!!!

(Edit: glemte en 0 i Rema...)

veit ikkje om eg kommer til å klare det eg heller[:)]
Men må jo gi det et forsøk tenker eg!

Men eg er så godtesjuk at det er helt vilt.. litt skremmende kor avhengig eg har blitt av sukker! Derfor eg må kutte det ut no altså[8|][8|]

ORIGINAL: sorciere_

eg skulle vert med om det ikkje var for at g ikkje stoler på meg sjøl... :peg ville juksa! 

ORIGINAL: Eldorado

ORIGINAL: Klesklypa

MEN no må det ta slutt!!

JA! Jeg er sååå med på den :D Har egentlig klart meg gaaanske bra, men nå begynner suget å komme tilbake. Å jeg trenger noen til å motivere og holde meg i nakken :D Så jeg vil gjerne være med! [:D][:D][:D]

jeg er med [:D]

ORIGINAL: Escuro

Jeg kan bare gi opp å være med på et slikt prosjekt... I dag har jeg raidet rema 1000's utvalgt av påskesnop til halv pris. Du vet de 4-pakningene med sjokoladeegg med kremfyll..? Jeg kjøpte kun 6 pakker, men det var fordi jeg skammet meg over å ha kun snop i handlekurven (så for syns skyld plukket jeg med meg 2 glass pesto, 2 tomatpurè og litt champignon)... Jeg hadde egentlig planer om å raske med meg minst 10 pakker... Menneh... Tok noen poser med dragerte marsipanegg og litt ymse diverse annet i stedet [8|]

Sorry at jeg ikke kan joine, men jeg har et uhelbredelig sukkerkick som er fullstendig ut av dimensjoner. I'm DOOOOOMED, I tell ya!!!

(Edit: glemte en 0 i Rema...)

Herreguuuud! Jeg ELSKER de eggene!!!!!!!! Og de er ikke på halv pris på butikken her ennå [>:] Jeg lider dessverre av det samme uhelbredlige sukkerkicket, så selv om jeg gjerne skulle ønske å klare meg uten snop, is og kaker er det nok ikke håp for meg..

Denne tror jeg ikke jeg tør henge meg på enda. Har altfor dårlig selvdisiplin for tida[8|][8|][8|]

vil ikke bli med...

for hver gang jeg har sagt at nå er det slutt på godteri så får jeg suuuper abstinenser første dagen og sprekker så det suuuser og spiser da 10 ganger så mye som jeg egentlig spiser..

så slike ting er ikke bra for meg..

Back
Topp