Godte Sjuk......

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen......
WRÆL, Jeg som nesten Ikkje spiser noe godteri, Har plutselig blitt helt gal etter det.
Det sies vel at dersom man blir sugen på noe søtt, Såh blir det en Jente???????
Er det flere har "Desverre" Har det slik... ???????? [:D]
 
skulle bare ta meg en snope bit... men der forsvant hele sjokoladen gitt[&:]
 
Spiste lite snop før. Men da jeg ble gravid måtte jeg ha snop kvar dag. Nå ligger jeg på grens til s.diabetes, så nå har jeg kutta ut snopet og brus.
 
Heia. Før kunne jeg spise godteri hver kveld men nå er det et stykke og jeg klarer ikke mere...
Det er noe rart med det. Men det er vel positivt det å at man ikke snavler og drikker brus her kveld. Her går det på bare på vann å kvelds mat. men til den må jeg bare ha O"BOY...[:)][:)][:)]
 
Det skal jeg love deg......[&:]
Jeg har fått et helt vanvittig søtbehov i forhold til tidligere. Kan spise godteri hele tiden, jeg. Prøver å styre meg, da. De blå stenfrie druene har reddet meg fra en del sjokolader[;)]
 
Jeg er litt sulten på mat hele tiden jeg. Spiste litt godis i gårkveld, men jeg har ikke begynt å fått skikkelig godtesug enda..... hehe
 
Har alltid kost meg med litt godteri innimellom, men nå er jeg helt bunnløs! Kan spise en hel pose eller en hel sjokolade alene nesten uten å merke det. SVOSJ! så er den borte. Må prøve drue-trikset jeg også, det er jo tross alt litt sunnere.
 
Jeg ville bare si at en sånn høvelig sunn og I vært fall god måte og få spist mange grønnsaker på er og lage grønnsaker og dip.
Jeg bruker, Blomkål, Gulrøtter, Reddik, Paprika, Akurk, Og Tomat.
Og det finnes mange flere.
Dette er KJEMPEGODT, Nam Nam Nam........ [:D]
 
Jeg er sjokoman. Men etter at jeg ble gravid har jeg ikke hatt lyst på verken sjokolade eller noe annet som ikke er sunt! Rart, håper det fortsetter, for jeg har bare gått av å ta av litt...
 
Her går det i perioder, lenge bryr jeg meg ikke om noe snop, og så er det plutselig en UR-hunger etter noe søtt eller noe salt, - ikke en kraft i verden kan stoppe meg da.. Prøver å ha noe sunt godte-substitutt i skapet, men det hjelper sjelden, plutselig står man på kiosken nede i gata på de mest dustete tidspunkter (kl 23.00, burde sove), eller kjører langt for å finne noe som er åpent (kl 02.00, burde ihvertfall sove!) Jadda!
 
Back
Topp