godte hylle i butikkene

Sollos

Glad i forumet
Skriker deres unger etter godteri når dere er å handler mat?

Føler dere at dere må kjøpe godteri får å slippe "oppgitt av barne skrik blikk fra andre kunder i butikken"?

Vi har det slikt at hun kan velge ut noe godt på fredager, men på lørdagen så måtte jeg bare kjøpe en liten drops pakke for at hun skulle slutte å skrike...

Nei, hun sier ofte at hun vil ha, men godtar det når jeg sier at vi ikke skal kjøpe godteri i dag.

Sønnen min får godteri på lørdagen, de andre dagene får han ingenting og det vet han. Hender at han er å henter seg noe og spør om han får, jeg sier nei og han bærer det rundt i hele butikken og må legge det fra seg når jeg betaler. Blir heldigvis ikke noe skriking! Og så skryter jeg av han når vi kommer ut for at han la det tilbake!

Nei det pleier ikke være problem. Det hender at han spør og maser etter noe, men da sier jeg nei, og holder meg til det. Så vet han at han ikke kommer noen vei med skriking[:D]

Nei, det gjør hun ikke. Men det er fordi hun ikke liker noe særlig godteri. Hun kan heller mase om å få juice eller noe annet. Noen ganger får hun, men hun vet at hun ikke får hver gang. Godtar det[:)]

Hun har pleid å godta det før også, men nå på lørdag så ga hun seg ikke, håper det ikke blir en vanne for henne å skrike siden jeg ga meg så lett på lørdag..

Nei, det må vi ikke. Han har vært å grabbet til seg i smågodtehyllen før jeg har fått sukk for meg, men de i butikken sa at siden det var så fristende for de små, og den lite strategiske plasseringe, så var det bare noe de måtte regne med. Han er snart 2 år.

Snop er for lørdager, og sånn er det. Skriker han, så får han bare skrike.

klart de vil ha godis, de prøver seg alltid, men de vet også at når jeg sier nei så sier jeg nei! og klart jeg har tatt en og annen kamp, men siden jeg aldri har gitt meg så er det vell lite å kampe for...

Hun skriker å prøver å klatre utav handlevogna å styrer på.. Jeg bare overser henne når hun holder på ( Holder jo henne fast så hun ikke går på hode utav vogna da.)

Hvis hun skriker og maser for å få noe, da får hun iallefall ikke[;)]
Dette vet hun veldig godt! Gir ikke etter for skriking!

Hun løper til godterihyllene og tar ting, men jeg legger det tilbake.. hun får ikke, kun i helgene[:)]

ORIGINAL: lillemy2000

Hvis hun skriker og maser for å få noe, da får hun iallefall ikke[;)]
Dette vet hun veldig godt! Gir ikke etter for skriking!

samme her.. og vil de glane så får de glane..

Her er han fortsatt så liten at han ikke vet hva godteri er, men han har flere ganger gått og forsynt seg med et rundstykke om han har vært litt sulten. Da får han det, om han sitter fint i handlevogna. Men han får ikke vær gang vi er på butikken, for da blir det fort en vane at han skal ha noe.

Men godteri kommer han nok aldri til å få sånn helt uten videre, men det er fordi vi er ganske strenge på det med godteri sånn generelt. Han har enda ikke smakt noe mer enn kaker og is, og det blir nok lenge til han får smake på skikkelig godteri, for han vet ikke hva det er og spør da ikke etter det. Kaker, vafler og sånne ting vet han hva er og "spør" derfor etter det når vi har, så da får han.

ORIGINAL: Hanane

Skriker deres unger etter godteri når dere er å handler mat?

Føler dere at dere må kjøpe godteri får å slippe "oppgitt av barne skrik blikk fra andre kunder i butikken"?

Vi har det slikt at hun kan velge ut noe godt på fredager, men på lørdagen så måtte jeg bare kjøpe en liten drops pakke for at hun skulle slutte å skrike...

Og dermed har du sikret deg mange butikkturer med skriking fremover..

Min sønn på 18 mnd vet ikke hva godteri er, så nei [:)]

ORIGINAL: LilleS

Nei det pleier ikke være problem. Det hender at han spør og maser etter noe, men da sier jeg nei, og holder meg til det. Så vet han at han ikke kommer noen vei med skriking[:D]

ORIGINAL: LilleS

signerer,slik er det her å

mini peker og sier "den" til mye i butikken,og han vet nok ikke helt hva godis  er,han er 21mnd.

men ikkesnakk om at jeg kommer til å gi etter,da er det gjort tenker jeg

blir han skikkelig vrang,kommer jeg til å sette fra meg vogna og gå ut av butikken med ham.

nope, det har aldri vært noe problem - her får ikke ungene gråte seg til ting, skulle de prøve seg ville vi gått utenfor butikken til de ga seg

Nei, aldri. Heldigvis!!!! Her er det heller blader som er pop, men ikke alltid han får det heller.. [:)]

Back
Topp