GODT!

Jaybird

Gift med forumet
Var på meny i sta og skulle handle middag. Så gikk jeg forbi fjordland skapet. Endte opp med raspeballer med salt kjøtt og rotmos fra Fjordland. Var som en hel julemiddag! Og GUUUUUUUUUUUUUUUUD så godt!
Har lyst på mer. Det lukter fortsatt i halve huset! Men det er tomt[:(]. Og jeg er stappmett. Men det er det beste jeg har spist på leeeeeeenge

Bare så dere vet det!!!

Hilsen Jay som savner jula!

Hehehehe[:D] Jeg må jo bare le...hører jo stadig om mødre om dagen, som lengter etter jula..hehe[:D]
Men julemiddag, mmmm...det er jammen godt det...

Tenk når jula kommer da, jenter! Så sitter vi der gode og runde!!! Det blir stas[:D][:D]

ORIGINAL: maltesers

Tenk når jula kommer da, jenter! Så sitter vi der gode og runde!!! Det blir stas[:D][:D]

hehehe ja...
tror mamma og de er i USA no denne julen... min søster skal studere der...
så krysser for at babyen ikke kommer når de er vekkreist...

Åh! Steike!! D hadde vært DIGG nå jah!!

Ah!! Gleder meg til d blir høst så eg kan komme til mamma og pappa og spise d[;)][:D]

Pinnekjøtt<3<3.

Lurer på om man får plass til all den maten man vanligvis stapper i seg til jul med en baby innabors? Hmm... får vel bare spise hele dagen da[:D].

Åååååå, nam! Pinnekjøtt!!![:D] Å det er den beste julemiddagen jeg får[:)] Heldigvis at vi ikke ammer i jula så vi kan stappe i oss rosenkål og kålrabistappe og alt annet godt også[:D] Komler som vi kaller det i stavanger er kjempe godt[:)] Men det pleier vi ikke å spise i jula[:)] Jaja, nå sitter jeg å drikker vann med sitron i og mannen min har laget sjokoladepudding av alle ting så jeg får nøye meg med det i kveld[8D] Og vaniljesaus selvfølgelig[:D]

Hihi. Hørtes godt ut det også i grunn! I hvertfall vann med sitron<3, og sjokkopudding[:)]. Kan jeg komme en tur? Blir dessert etter "julemiddagen" min[;)]

ORIGINAL: Jaybird

Hihi. Hørtes godt ut det også i grunn! I hvertfall vann med sitron<3, og sjokkopudding[:)]. Kan jeg komme en tur? Blir dessert etter "julemiddagen" min[;)]

Hihi... bare kom[:D] Det er nok til alle[:D] Den er jo til og med hjemmelaget så den smaker sikkert kjempe godt[:D] Min kjære mann har noen rare lyster han også virker det som[8D] Merkelig å komme på å lage seg sjokoladepudding liksom[8D][:D]

Back
Topp