Hjem
Forum
Nye innlegg
Søk i forum
Hva er nytt
Nye innlegg
Nye profilinnlegg
Nyeste aktivitet
Medlemmer
Nåværende besøkende
Nye profilinnlegg
Søk profilinnlegg
Babyverden-appen
Logg inn
Registrer
Nye innlegg
Søk
Søk
Søk kun i overskrifter
By:
Nye innlegg
Søk i forum
Menu
Logg inn
Registrer
Install the app
Install
Ikke medlem ennå? Registrer deg nå! Det er gratis og tar kun 1 minutt.
Hjem
Forum
Svangerskap, barn og familieliv
Vi som prøver / Før svangerskapet
Godt voksen og prøver?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Svar på tråd
Melding
<blockquote data-quote="dagosi" data-source="post: 27185496" data-attributes="member: 32392"><p>Hei hei! Så gøy å se folk i samme alder, med "samme" tanker som vi har og smaker på. Jeg er 37 år, og mannen er 46 år. Vi har en gutt på 2 år som sover mellom oss. Men vi ønsker han søsken for alt i verden. Vi er ikke av dem som blir gravide så lett. På nummer 1 som ble en engel med vinger, prøvde vi 10 år, gav opp i 5 år og så plutselig dukket han opp. Nummer 2 ble til 3 måneder senere og er gutten på 2 år. Så hadde vi en positiv test uten videre liv i mars. Siden har vi prøvd uten hell. Tenker å ringe legen min å be om å få henvisning privat, da jeg ikke blir å få noe hjelp offentlig, fordi jeg ikke klarer å gå ned i vekt. Men har også bedt om hjelp offentlig til å kunne dra på et treningsopphold for å gå ned i vekt, og håper på å få det gjennom slik at jeg er mer fit for en ny graviditet. hadde det vært opp til meg så hadde vi fått 4 stykker, men alt over 2 er innafor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dagosi, post: 27185496, member: 32392"] Hei hei! Så gøy å se folk i samme alder, med "samme" tanker som vi har og smaker på. Jeg er 37 år, og mannen er 46 år. Vi har en gutt på 2 år som sover mellom oss. Men vi ønsker han søsken for alt i verden. Vi er ikke av dem som blir gravide så lett. På nummer 1 som ble en engel med vinger, prøvde vi 10 år, gav opp i 5 år og så plutselig dukket han opp. Nummer 2 ble til 3 måneder senere og er gutten på 2 år. Så hadde vi en positiv test uten videre liv i mars. Siden har vi prøvd uten hell. Tenker å ringe legen min å be om å få henvisning privat, da jeg ikke blir å få noe hjelp offentlig, fordi jeg ikke klarer å gå ned i vekt. Men har også bedt om hjelp offentlig til å kunne dra på et treningsopphold for å gå ned i vekt, og håper på å få det gjennom slik at jeg er mer fit for en ny graviditet. hadde det vært opp til meg så hadde vi fått 4 stykker, men alt over 2 er innafor. [/QUOTE]
Navn
Verifisering
Please enable JavaScript to continue.
Laster inn…
Send svar
Hjem
Forum
Svangerskap, barn og familieliv
Vi som prøver / Før svangerskapet
Godt voksen og prøver?
Topp