Godt voksen og prøver?

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Amilie, 14 Sep 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Amilie Betatt av forumet

Ja.. helt enig med deg.. Håper det blir tatt godt i mor, dersom vi lykkes.. Men må egentlig bare si til meg selv at vi er voksne mennesker og dette er vårt valg.. :rulez

• Enig Enig x 1
  2. Amilie Betatt av forumet

Det er vondt å få sånt slengt etter seg både her og der.. Håper det lykkes for dere :Heartblue:Heartpink

3. MammaTilEnMillion Forelsket i forumet Februarlykke 2022❄️

Mine barn er 9 år, 7 år, 6 år, 4 år og 1 år. Så er jeg 26+0 gravid :)

4. Mamacita Gift med forumet Novemberbarna 2021

Ganske likt som oss da jo!:joyful: Mine er 8,7,5,3,&2år og er 37+0 i dag:) Masse lykke til! :joyful:

5. Firtina Flørter med forumet Vi som prøver :)

Kjenner jeg gruer med til å si alderen min hos legen da vi skal inn til ivf. Føler at jeg er aaaltfor gammel for dette og vil få masse mas om det .. :(

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

De kommer ikke til å spørre om alderen og så sende deg på dør. :Heartred De vil ta blodprøver og sjekke verdiene dine, og deretter kan de anslå om det er verdt å prøve. Hverken fastlegen eller gynekologen min reagerte på alderen min i hele tatt da jeg var der faktisk. Lykke til!

7. Firtina Flørter med forumet Vi som prøver :)

Så bra
    Vi tar alt privat da vi ikke bor i Norge og har et annet system når det gjelder sykehus osv her. Mannen skal sjekke om han har alt på stell den 2.11. Jeg low key håper det er han som er problemet, ikke jeg

8. Mammatil3 men prøver på nr 4❤ Andre møte med forumet

I dag kom nedturen. Jeg blir ikke prioritert i norsk helsevesen. Så om vi ikke klarer det selv så må vi gå til privat klinikk og betale selv.
    Å ikke nok med det....mensen kom 6 dager før tiden å

Akkurat det med alder har jeg fått høre mange ganger....selv av jordmor i sommer...kjenner det provoserer meg. Det er mitt og vårt valg at vi vil ha barn

Nei da er det bare å ta fatt på ny prøvemåned igjen

• Hjertelig Hjertelig x 5
  9. Firtina Flørter med forumet Vi som prøver :)

veldig leit å høre at dere må ta det privat.
    Ville bare tipse dere om klinikkene her vi bor(dersom dere kan ta en ferie hit), det er mye billigere enn i norge og de er veldig flinke,
    Send en meldig om du vil ha info <3

10. Snorkfrøken85 Flørter med forumet

Er 36 år og prøver på min første, mannen har en fra før. Litt sårt når det ser ut som "alle" rundt oss får barn og maser på oss, uten å vite at vi ikke har fått det til hittil. Er jo ikke noe man bare bryter ut med i en samtale. Anyways, jeg har fått påvist pcos, men jobber med vekt, kosthold og vitaminer og ved siste undersøkelse så eggstokkene normale ut. Håper det snart sitter en spire, selv om det er 10 mnd siden siste kontroll. :angelic:

• Hjertelig Hjertelig x 3
  11. Acinonyx jubatus Glad i forumet Marsipanene 2019

40 år, pp15, 11 dpo, og imorrest fikk jeg denne på babyplan vanlig strimmel... Veldig spent på om dette blir noe...

Vedlagte filer:

• Optimistisk Optimistisk x 2
    • Liker Liker x 1
    • Vinner Vinner x 1
  12. HildeFraNordSør Forumet er livet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ August 2018

Hurra! :cool05

13. B82 Gift med forumet Assistert-jentene ❤ Aprilbarna19 ❤

Oioioi..!! Så herlig! Krysser fingrene på rask og fin stigning:Heartred

14. tolilla Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017 Juliknøttene 2022

Babystrek!

Del denne siden