Klaramari Glad i forumet 5 Mar 2016 #1 Min mann kom med et godt tips som faktisk demper kvalmen. Vann med sitron skiver Så min bestevenn har blitt vannflaska de siste dagene
Min mann kom med et godt tips som faktisk demper kvalmen. Vann med sitron skiver Så min bestevenn har blitt vannflaska de siste dagene
L Lilledy Flørter med forumet 5 Mar 2016 #2 Ja, takk for tips. Prøvde ut sitron og vann i sted og det hjalp faktisk!! Takk
L Lunea Guest 5 Mar 2016 #3 Sitron skal hemme brekningrefleksen mener de i Midtøsten så ligger nok noe i det, også merket det, men glemte vannflaska på jobb
Sitron skal hemme brekningrefleksen mener de i Midtøsten så ligger nok noe i det, også merket det, men glemte vannflaska på jobb
DamatilLars Blir kjent med forumet 6 Mar 2016 #4 Ingefærte har også hjulpet meg i det siste, men lime er nok enda mer effektiv
FruG Forumet er livet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ 6 Mar 2016 #5 Det funka for meg en stund, men så ble jeg så lei av vann med sitronsmak så nå blir jeg kvalm av det og...
Det funka for meg en stund, men så ble jeg så lei av vann med sitronsmak så nå blir jeg kvalm av det og...