Godt tiden er forandret

snart3barnsmor16

Gift med forumet
Min svigerfarmor, hadde termin med min svigerfar 2 desember.. Tydelig ikke noe som het overtidskontroll el igangsetting den gang. Han kom 28/12... Det er 4 uker over tiden.. Det er sykt.. Han var ingen baby da han vog 6 kg og var 60 lang.. Hehe..

Min svigerfarmor, hadde termin med min svigerfar 2 desember.. Tydelig ikke noe som het overtidskontroll el igangsetting den gang. Han kom 28/12... Det er 4 uker over tiden.. Det er sykt.. Han var ingen baby da han vog 6 kg og var 60 lang.. Hehe..
Det er jo bare direkte farlig for både mor og barn!!! Huff... :-P

Å hallo!! Huff, det hørtes forferdelig ut! Men godt det gikk bra likevel. Er vel ikke gitt at det skal gå bra når man går så langt over..

Nei, var nok fler dødfødsler før i tia ja.. Men det var jo ikke så synlig siden det ikke var Internett å tlf osv.. Så godt det er forandret!

Ingen overtidskontroll, og ingen ul og derved ikke "kvalitetssikret" termin.
Bra tidene er forandret, ja

Mormor fikk beskjed om at hun hadde termin i begynnelsen av mai, enda mensterminen hennes var 6 uker senere (!!) Hun fødte tvillinger 6 uker for tidlig. Den ene var ikke levedyktig, men ville nok ikke vært det uansett, og tante fikk en veldig tøff start fordi de ikke var forberedt på det som skjedde.. jeg er glad vi lever i 2015 ;-)

Min største frykt det, å gå for lenge over og kanskje få en gigantbaby, og at det blir fare for oss begge.. Heldigvis har de gått ned på dagene nå og setter i gang innen rimelig tid☺️

wow....poden skal ikke få en dag overtid her;P enten så kommer han før terminen ellers så kommern på termin datoen;P vokser som grønt gress nå;P

Gikk nå 14 dager over sist (ble riktignok igangsatt 10 dager over), og syns det var meeer enn lenge nok! Tenk 14 dager til, da hadde jeg nok blitt møkksur:-P Men fikk ei lita jente på 3530g og 50cm, så noen kjempebaby var det så absolutt ikke, heldigvis! Ble estimert til 4kg +/- 0,5 på overtidskontroll, glad for at de tydeligvis tok litt godt i;-)

Gikk nå 14 dager over sist (ble riktignok igangsatt 10 dager over), og syns det var meeer enn lenge nok! Tenk 14 dager til, da hadde jeg nok blitt møkksur:-P Men fikk ei lita jente på 3530g og 50cm, så noen kjempebaby var det så absolutt ikke, heldigvis! Ble estimert til 4kg +/- 0,5 på overtidskontroll, glad for at de tydeligvis tok litt godt i;-)
Fascinerende!!
Jeg fikk en jente på 3730 og 49cm sist, og det var 3 uker før termin!!!
Tenk at det er så store forskjeller...

Oh holy shitt!!! Selv gikk mamma laaaang tid med meg på overtid, over 3 uker. Jeg hadde navlestrengen 2 ganger rundt halsen, 4380 gr og 53 cm.

Back
Topp