Godt samliv

Ja det har vi![:)] Samlivet har ikke akkurat blitt noe bedre men.. Rett etter kurset hadde vi enkelte ting vi gikk igjennom på kurset i bakhodet, koselig akkurat det[:)]

Kurs på helsestasjonen. Da vi var på gikk det over 2 kvelder a 3 t. Gikk igjennom ulike temaer, fra par til familie,de vanskeligste følelsene,kommunikasjon, krangel og konflikt og kjærlighetens abc. Kurs for 1.gangsforeldre!

parkurs for førstegangsforeldre.

Hva gjorde dere da?

Er så redd det er masse rollespill å sånn[&:]

Satt i ring mens "instruktørene" "foreleste" og hadde rollespill seg i mellom. Deltakerne kunne komme meg innspill men måtte ikke. Vi sa ingenting, men andre par snakket og delte erfaringer! [:)] Innimellom gikk vi for oss selv og snakket om de temaene instruktørene prata om!

Har ikke hørt om slikt kurs her jeg bor jeg, men gjennom BUP, altså barneteamet vi skulle hatt for lengst som vi er hos nå, bruker de også tid på foreldrene. Det er en del av prossessen.

her tror jeg ikke de har tilbud om noe sånt.... men har igrunn ikke bruk for det heller her hjemme hos oss..men dumt for dem som trenger det at det ikke tilbys på små steder også[;)] håper det hjelper og støtter de par som trenger det[;)]

ORIGINAL: Tuttelure

Satt i ring mens "instruktørene" "foreleste" og hadde rollespill seg i mellom. Deltakerne kunne komme meg innspill men måtte ikke. Vi sa ingenting, men andre par snakket og delte erfaringer! [:)] Innimellom gikk vi for oss selv og snakket om de temaene instruktørene prata om!

Akkurat det samme her. Var veldig kjekt kurs, men kan ikke si vi fikk så mye ut av det.

Nei, jeg trodde vi måtte gjennom noe sånt i begynnelsen, men nå har vi det bedre enn på veldig lenge! Masse lykke til![:)][:)]

Back
Topp