Hei hei jenter!
Lenge siden sist på babyverden. Men jammen så gøy det var å innom å titte en tur nå som jeg kom på hvilken mailadresse det var jeg hadde for å komme inn hit.. hehe...
Tenk at du er gravid Laila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅÅÅÅÅÅ koselig å høre. Går ut i fra at det er hemmelig, siden jeg ikke har sett noe på facebook.
Ser at mye er på gang hos dere også Bens mamma, men har egentlig gått ut i fra at det var derfor dere skulle til Trondheim. Godt å se at så mye har skjedd. Håper alt ordner seg for dere også!Krysser fingre og bein igjen :o)
Her er alt toppers, bortsett fra at jeg snart skal tilbake i jobb og jeg gruegleder meg litt til dette da... Blir trist å skulle være uten solstrålen min hele dagen, men hun begynner bare 3 dager i bhg til å begynne med da, nesten 2 og en halv, så det blir en fin og myk begynnelse.
Ble ny jobb på meg, så slipper å pendle nå - fikk meg jobb heeeeelt i nærheten, så det er deilig. Får litt ekstra utfordringer også, da jeg er bedt om å bli med i en gruppe som jobber spesielt mot ungdom så det blir kjempe spennende.
Tuppa er nå blitt straks 11mnd og hun er ei aktiv jente som reiser seg selv og er blid og fornøyd hele dagen. Sover hele natta og spiser alt. Så jeg koser meg gløgg i hjel hver dag.
Håper "alle" her inne har det bra også.
Lykke til Laila og Bens mamma!!!!!!!!!!!!!!!!
Klem fra meg