Godt nytt år!

Beth

Forelsket i forumet
Godt nytt år septemberjenter!

Vi hadde en veldig rolig og koselig kveld bare oss i går, og guttungen på 3,5år var så utslitt da han la seg at han sov gjennom alle rakettene.

Skulle opp til kl.06 i dag for å gå på jobb. Startet vakta stille og rolig. Jeg har kommet til uke 5 og hjertet til den lille har begynt å slå. Fantastisk!

Satser på at 2016 blir like bra som 2015 :Heartred

Forventninger eller ønsker for det nye året?

Godt nyttår!

Her feiret vi hjemme med venner og barn på nyttårsmiddag:) Jeg var helt klar på jeg måtte fortelle om graviditeten igår, trodde ikke jeg kom til å klare å skjule den alkoholfrie ølen, men skjønte plutselig at det kom til å gå helt fint - så da slapp jeg å røpe det:D Da er det vår hemmelighet en stund til, denne gangen vil jeg gjerne vente til lenger enn uke 6 med å buse ut med det til alle;)

Må 2016 bli et vakkert år!

Godt nyttår til dere! Vi har feiret sammen med masse familie. Har ikke fått noe spørsmål angående alkohol, men jeg pleier ikke drikke så mye uansett.

Jeg håper alle får et flott år i 2016 og at spirene våre klamrer seg fast :-)

Godt nyttår! Og så deilig å ha kommet til uke 5 :) Her feiret vi hjemme bare oss tre, helt rolig :)

Godt nyttår så deilig med en rolig feiring. Her gikk vi inn i det nye året med tre venner og deres barn. Totalt fem voksne og 6 barn. Ett herlig kaos;) ❤ jeg fikk flere blikk mot det tomme vinglasset mitt og en lur kommentar fra sidemannen om at vin skulle vel ikke jeg ha haha ble helt satt ut! Men ble med den ene kommentaren;)

Back
Topp